بهترین لپ تاپ 2023 برای تریدرها، اساتید دانشگاه و پزشکان

زمانیکه اسم بهترین لپ تاپ 2023 به میان می آید، هر فردی با توجه به نیاز شخصی خود، دنبال مدل و برند خاصی می گردد. در این میان تریدرها، اساتید دانشگاه و پزشکان جزو کسانی هستند که سبک بودن لپ تاپ، حمل آسان ، داشتن قابلیت تبلت شو و صفحه لمسی برای آنها اهمیت زیادی دارد. ویژگی های جذابی که فقط در لپ تاپ های اولترابوک مدرن و تبلت های ویندوزی جدید مایکروسافت دیده می شود. اما قبل از آنکه به بررسی بهترین لپ تاپ برای این افراد بپردازیم، لازم است که معیارهای مهم خرید لپ تاپ بررسی شود. در ادامه به بررسی مهمترین مشخصاتی که لپ تاپ های مخصوص ترید و کارهای عمومی نیاز دارند، می پردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشخصات بهترین لپ تاپ 2023 برای تریدرها

تریدرها کسانی هستند که ساعت ها ممکن است زمان خود را جلو مانیتور لپ تاپ گذرانده و در حال تجزیه و تحلیل آمار بازار باشند. آنها از لپ تاپ خود برای بررسی وضعیت بازار استفاده می کنند و مانند سایر افراد نیازی به مشخصات فنی بسیار قدرتمندی از لپ تاپ ندارند. بنابراین وقتی صحبت بهترین لپ تاپ 2023 برای تریدرها به میان می آید، آنها می توانند از بین لپ تاپ های با پردازنده های cor i5 و core i7 انتخاب داشته باشند. اگرچه مشخصات فنی مهمی مثل نوع پردازنده مرکزی، میزان رم لپ تاپ ، میزان هارد ، cpu ، وزن و ابعاد لپ تاپ بسیار مهم است، اما بودجه هر تریدر برای خرید تعیین می کند که بهترین گزینه برای او کدام باشد. اکثر تریدرها در شروع کار خود به لپ تاپ سبک و قیمت مناسب نیاز دارند تا بتوانند معاملات خود را شروع کنند.

بهترین لپ تاپ 2023 برای تریدرها

اما در دراز مدت علاوه بر این لپ تاپ که همه جا همراه آنها باشد، به یک مانیتور یا آل این وان نیاز خواهند داشت که بتوانند بدون آسیب چشم، ساعت ها جلو آن به انجام معاملات ارزی بپردازند. پس از نظر کارشناسان فروش دو معیار سبک و حمل آسان لپ تاپ ، داشتن قیمت متناسب با بودجه و همینطور مشخصات و ابعاد صفحه نمایش اهمیت زیادی برای تریدرها دارد. چرا که می توانند با لپ تاپ های نسل پایین تر و مشخصات ضعیف هم ، وارد سایت های معاملاتی شده و فعالیت های خود را انجام دهند. از این رو سرفیس های مایکروسافت و لپ تاپ های اچ پی تبلت شو مانند hp elitebook می توانند بهترین گزینه برای تریدرها باشند.

دقت داشته باشید که هر چقدر مشخصات فنی یک دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. بنابراین قبل از هر چیزی بودجه خود برای خرید لپ تاپ را تعیین کنید و اگر با خواندن این مطلب نتوانستید، بهترین گزینه را بای خود انتخاب کنید، با مشاورین فروشگاه ژینال تماس بگیرید تا با کمک تخصص خود، شما را راهنمایی کنند.

بهترین سرفیس مایکروسافت برای تریدرها

اگر می خواهید برای خرید سرفیس مایکروسافت اقدام بکنید باید بدانید که کدام یک از محصولات این شرکت برای کار ترید مناسب تر هستند. مایکروسافت در سال های اخیر انواع سرفیس را با نام های سرفیس پرو ، سرفیس بوک، سرفیس لپ تاپ، سرفیس گو و سرفیس استودیو روانه بازار کرده است. سرفیس پرو، بوک و سرفیس گو دارای قابلیت تبلت شو هستند یعنی کیبورد و صفحه نمایش از هم جدا شده و می توانید به صورت تبلت ویندوزی از آنها استفاده کنید.

اما سرفیس لپ تاپ، استودیو و چند مدل از سرفیس لپ تاپ گو بصورت تبلتی نیستند ولی وزن و ابعاد بسیار مناسبی دارند. از نظر کارشناسان فروش لپ تاپ ، سرفیس لپ تاپ های مایکروسافت بالاترین طول عمر را در میان سرفیس ها دارند چرا که مانند بقیه مدل ها به دلیل جدا کردن مداوم صفحه نمایش از کیبورد، لولا آنها زود خراب نمی شود. بنابراین اگر تریدری هستید که می خواهید لپ تاپ با پایین ترین وزن و تبلت شو داشته باشید، می توانید از بین سرفیس پرو 3 تا سرفیس پرو 8 مایکروسافت باتوجه به بودجه خود انتخاب کنید. سرفیس بوک های مایکروسافت وزن بالاتری دارند و اگر وزن کمی بالاتر شما را آزار نمی دهد، این سرفیس ها دارای دو باتری بوده و می توانند زمان بیشتری را شارژدهی داشته باشند. اما اگر تبلت شو بودن دستگاه برای شما مهم نیست، سرفیس لپ تاپ 1 تا سرفیس لپ تاپ 3 می توانند بهترین گزینه برای شما باشند چرا که سرفیس لپ تاپ ها دارای مدل های 15 اینچی بوده و برای کار ترید بسیار مناسب هستند. سرفیس گوهای مایکروسافت نسل های بالاتر بوده یعنی جدیدتر هستند و آنها هم می توانند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشند.

بهترین لپ تاپ hp برای تریدرها

در میان لپ تاپ های اچ پی، مدل های سبک و اولترابوک زیادی وجود دارد که می تواند انتخاب خوبی برای یک تریدر باشد. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ hp دارید، لازم است بدانید که در میان محصولات این برند شما به دستگاهی نیاز دارید که سبک بوده ، حمل آن آسان باشد و سرعت پردازش بالایی داشته باشد. برند اچ پی در سال های اخیر مدل های زیادی لپ تاپ تبلت شو، 360 درجه و اولترابوک تولید کرده است که علاوه بر استحکام بالای بدنه، دارای مشخصات فنی بسیار قدرتمندی است. لپ تاپ های دسته hp elitebook ، لپ تاپ های 360 درجه hp envy و hp specter ، لپ تاپ های hp probook که وزن کمی دارند و حالت اولترابوک هستند گزینه های خوبی برای شما خواهند بود.

آیا لپ تاپ های دل ، لنوو و ایسوس هم برای کار ترید مناسب اند؟

در جواب این سوال باید بگوییم ، بله این برندها نیز لپ تاپ های بسیار خوبی دارند که با مشخصات جذاب خود، می توانند بهترین لپ تاپ 2023 برای کار ترید باشند. دقت داشته باشید که بودجه و مشخصات لپ تاپ تعیین می کند که کدام دستگاه برای شما بهتر است. اما نکته مهم این است که شما یک تریدر هستید و برای کار خود نیازی به لپ تاپ های گرافیکی و گیمینگ حرفه ای ندارید. شما یک لپ تاپ با وزن سبک، قابل حمل ، صفحه نمایش باکیفیت ، رم ، هارد و cpu متوسط نیاز دارید. بنابراین در حین خرید لپ تاپ به این مشخصات دقت کنید.

مشخصات بهترین لپ تاپ 2023 برای اساتید دانشگاه، دانشجویان پزشکی و پزشکان

اساتید دانشگاه ، دانشجویان پزشکی و پزشکان به دسته تقسیم می شوند. گروه اول کسانی هستند که از لپ تاپ خود برای انجام پروژه های سنگین، نصب برنامه های آزامایشگاهی حرفه ای و بررسی نتایج آزمایش استفاده می کنند. دسته دوم کسانی هستند که برای انجام کارهای عمومی خود مانند نوشتن مقالات علمی، برگزاری کلاس و جلسات آنلاین ، کارهای عمومی مانند مایکروسافت ورد و تحقیقات اینترنتی استفاده می کنند.

بهترین لپ تاپ 2023 برای اساتید و معلم ها

اگر شما جزو دسته اول هستید، حتما در حین خرید باید مطمن شوید که لپ تاپ مورد نظر، مشخصات فنی قدرتمندی داشته باشد. برای مثال اساتید رشته معماری که برای انجام پروژه های اتوکد به لپ تاپ نیاز دارند، لازم است لپ تاپی با گرافیک اختصاصی حداقل 4 و پردازنده قدرتمند تهیه کنند. کسانیکه برنامه های حرفه ای آزمایشگاهی بر روی لپ تاپ نصب خواهند کرد، حتما به یک گرافیک و cpu قدرتمند نیاز دارند. دسته دوم کسانی هستند که فقط برای کارهای عمومی به لپ تا نیاز دارند، برای این افراد بهتر است که لپ تاپ سبک خریداری کنند که مشخصات بهترین لپ تاپ 2023 مشابه تریدرها را داشته باشد. سرفیس پرو و سرفیس بوک مایکروسافت و لپ تاپ های اچ پی اولترابوک 360 درجه بهترین گزینه برای این افراد هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.