برنامه اندروید گوگل درایو اکنون روی تبلت‌ها و تاشوها بهتر کار می‌کند

با عرضه اندروید 12L، گوگل قول داد اپلیکیشن های خود را برای گوشی های هوشمند و تبلت های تاشو بهبود بخشد. این شرکت به وعده خود عمل می کند و در حال حاضر اکثر برنامه های محبوب خود را برای دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ اصلاح کرده است. اکنون، گوگل به‌روزرسانی دیگری را برای برنامه Google Drive منتشر کرده است که آن را در گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو بهتر می‌کند.

گوگل در یک اعلامیه جدید فاش کرد که اپلیکیشن گوگل درایو اکنون شبیه به وب سایت آن به نظر می رسد. در بالای لیست اسناد، اکنون می توانید پیوندهای قابل لمس سلسله مراتب پوشه را مشاهده کنید و به شما امکان می دهد به سرعت بین پوشه ها و زیر پوشه ها حرکت کنید. همچنین به شما ایده بهتری از جایی که در سلسله مراتب پوشه در گوگل درایو قرار دارید می دهد. لیست اسناد همچنین اندازه هر فایل و زمان ایجاد یا ویرایش فایل را به شما نشان می دهد.

این برنامه اکنون از دستورالعمل های Material Design 3 برای ظاهر و احساس مدرن تر استفاده می کند. در نمای شبکه‌ای، فایل‌ها در کارت‌های خود پیش‌نمایش می‌شوند، طبق 9To5Google، که با جدیدترین زبان طراحی که توسط گوگل در برخی برنامه‌های دیگر از جمله جیمیل استفاده می‌شود، مطابقت دارد.

برای کاربران Google Workspace، کاربران می‌توانند در مورد درخواست‌ها و نظرات Google Drive مستقیماً در Google Chat اقدام کنند. آن‌ها می‌توانند بدون ترک گپ، روی فایل‌های Google Docs، Google Sheets و Google Slide اقدام کنند. مدیران می‌توانند عیب‌یابی کامل را برای بررسی تغییرات Google Drive و تکمیل تاریخچه فایل اجرا کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.