گوشی های اوپو، وان پلاس و ریلمی از Phone Link پشتیبانی می کنند

کنفرانس توسعه دهندگان اوپو در چند روز گذشته برگزار شد و یکی از آخرین اطلاعیه ها پشتیبانی از Phone Link و Link to Windows بود.

این ویژگی قبلاً فقط برای دستگاه‌های منتخب سامسونگ و آنر و همچنین Surface Duo در دسترس بود. مایکروسافت تأیید کرد که برخی از دستگاه‌های سری OnePlus، Oppo Find، Oppo Reno و Realme به آنها خواهند پیوست.

مایکروسافت نام تلفن شما را به Phone Link تغییر نام داد و همکاری با آنر را اعلام کرد

Phone Link اپلیکیشنی است که می‌توان آن را از فروشگاه Google Play دانلود کرد. این به کاربران گوشی های هوشمند اجازه می دهد تا دستگاه های خود را پیوند دهند، پیام ها را مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهند، اعلان ها را دریافت کنند، برخی از برنامه ها را پیمایش کنند، فایل ها را بین رایانه شخصی و تلفن هوشمند بکشند و رها کنند.

همچنین یک برنامه مربوط به لینک ویندوز وجود دارد که باید روی رایانه ویندوز 10/11 نصب شود و از آن به بعد، اتصال هر دو دستگاه نسبتاً آسان و ساده است.

ذکر این نکته ضروری است که فقط دستگاه های دارای ColorOS 14 قادر به اتصال خواهند بود. هنگامی که برندهای کاملاً مستقل وان پلاس و ریلمی پرچمداران خود را معرفی کنند، گوشی های OxygenOS 14 و Realme UI 5.0 به آنها ملحق خواهند شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.