ریلمی GT5 پرو رسما در پوستری جدید معرفی شد

ریلمی در نهایت از طریق یک پوستر جدید روی دسته رسمی خود در Weibo از نسخه آتی Realme GT 5 Pro رونمایی کرد. Xu Chase، مدیر ارشد بازاریابی Realme، ابتدا پوستر را به اشتراک گذاشت و از راه اندازی آن در سال جاری خبر داد. Realme GT 5 Pro به احتمال زیاد با اسنپدراگون 8 نسل 3 و برخی مشخصات رده بالای دیگر عرضه خواهد شد.

همراه با تیزر رسمی، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از فناوری خنک‌کننده VC برای دفع گرما و ارائه عملکرد یکپارچه استفاده کند.

ریلمی GT5 پرو رسما در پوستری جدید معرفی شد - چیکاو

مشخصات ریلمی GT 5 پرو

قبل از اعلام رسمی، جزئیات مشخصات Realme GT 5 Pro در حال حاضر از طریق چندین درز و شایعات در اینجا منتشر شده است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED با وضوح 2K باشد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. این گوشی دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

افشای اخیر DCS از حضور BOE AMOLED و اندروید 14 در آن پرده برداری کرد. این گوشی یک دوربین سه‌گانه پشتی با پشتیبانی از OIS با لنز 50 مگاپیکسلی IMX966، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی OV64M و زوم اپتیکال 3 برابری دارد. با این حال، جزئیات مربوط به سنسور سوم وجود ندارد.

علاوه بر این، این دستگاه با گزینه های ارتباطی مانند 5G، 4G، Wi-Fi، بلوتوث، GPS، NFC و یک پورت USB Type-C برای شارژ ارائه می شود. مدتی پیش، یک ماه پیش در رنگ مشکی در Weibo مشاهده شد و به نظر می رسد با ماژول دوربین دایره ای عرضه شود.

ما انتظار داریم برخی مشخصات رده بالا از این تلفن هوشمند وجود داشته باشد، زیرا این شرکت زمان زیادی را صرف کار روی Relame GT 5 Pro جدید کرده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.