تبلت اوپو پد Air 2 احتمالاً با سری Reno 11 عرضه می شود

تبلت ادعایی اوپو Pad Air 2 در ماه جولای در چین گواهینامه رادیویی دریافت کرد. در آن زمان حدس زده می شد که ممکن است در کنار فایند N3 فلیپ که در ماه آگوست در کشور عرضه شد، عرضه شود. این نه در کنار Find N3 Flip یا Find N3 بود که در ماه اکتبر در کشور رسمی شد. اکنون گفته می شود که این تبلت جدید ممکن است همراه با سری گوشی های هوشمند رنو 11 معرفی شود.

بازه زمانی عرضه اوپو Pad Air 2 مشخص شد

گزارشی از هفته گذشته ادعا کرد که اوپو سری گوشی های هوشمند Reno 11 را در 23 نوامبر ( 2 آذر) در چین معرفی خواهد کرد. با این حال، این برند هنوز به طور رسمی این موضوع را تایید نکرده است. بلافاصله پس از این ادعا، از Tipster Digital Chat Station پرسیده شد که آیا Pad Air 2 در چین عرضه می شود یا خیر، و پاسخ او نشان داد که ممکن است این ماه در کنار سری Reno 11 عرضه شود.

خوانندگان باید توجه داشته باشند که درز جدیدتر ادعا می کند که عرضه سری Reno 11 تا اوایل دسامبر به تعویق افتاده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که Pad Air 2 پس از سری Reno 11 در ماه آینده عرضه شود.

در ماه اکتبر، وان پلاس از OnePlus Pad Go در بازار جهانی رونمایی کرد. گزارش ها حاکی از آن است که Pad Go در چین به Oppo Pad Air 2 تغییر نام خواهد داد. در اینجا نگاهی به مشخصات مورد انتظار دستگاه می اندازیم.

مشخصات اوپو Pad Air 2 (شایعه شده)

اوپو ید Air 2 احتمالاً دارای صفحه نمایش 11.35 اینچی با وضوح 2.8K و نرخ تجدید 90 هرتز است. انتظار می رود تبلت مجهز به هلیو G99 با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه، باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی و اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13.2 وارد بازار شود. پد ایر 2 ممکن است دارای 8 مگاپیکسل باشد. دوربین جلو و دوربین 8 مگاپیکسلی عقب.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.