آیفون چند دقیقه پس از خارج شدن از آتش، تماس می گیرد و صبح روز بعد اطلاعات را منتقل می کند

آیفون در طول سال ها از ماجراهای بسیار دلخراشی جان سالم به در برده است. در طی یک دوره چند هفته ای در سال 2018، ما در مورد دو مدل آیفون به شما گفتیم، یکی که از ارتفاع 1000 فوتی از هواپیما و دیگری از ارتفاع 450 فوتی از یک پارک تفریحی در اورلاندو سقوط کرد. هر دو واحد زنده ماندند. سال گذشته در مورد آیفونی به شما گفتیم که پس از 10 ماه گذراندن زیر آب به صاحبش ملحق شد.

مردی که گوشی را پیدا کرد از یک خط هوایی و یک کمپرسور برای خشک کردن گوشی استفاده کرد و صبح روز بعد پس از اینکه دستگاه به شارژر وصل شد، کاملاً کار می کرد. و با نشان دادن تصویر روی محافظ صفحه نمایش در فیس بوک که صاحب گوشی را نشان می داد، صاحب اصلی این آیفون دستگاه خود را به او بازگرداند. بنابراین می دانیم که آیفون می تواند از برخی آزمایش های شکنجه که ممکن است پایان سایر گوشی های هوشمند باشد، جان سالم به در ببرد.

بنابراین ما را به آخرین شاهکار شگفت انگیز استقامت برای آیفون می برد. در Reddit، یک کاربر بدشانس آیفون گفت که تلفنش به طور تصادفی در آتش افتاده است. او پس از تصادف، عکسی از دستگاه و کیس آن را به اشتراک گذاشت. اما بخش شگفت انگیز این بود که او قبل از اینکه مجبور به دور انداختن آن شود، با این گوشی چه کاری انجام داد. او نوشت: “آیفون من یک قهرمان بود!!!! چند دقیقه بعد از آن تماس دریافت می کردم و هنوز کار می کرد. همچنین نمی توانست آن را شارژ کند و مانند خرگوش انرژی زا به اندازه کافی به کار ادامه داد تا اینکه بتوانم از آن بک آپ بگیرم و به آن منتقل کنم. یک تلفن جدید صبح روز بعد.”

این آیفون در آتش سوزی افتاد اما همچنان تماس دریافت می کرد و قادر بود اطلاعات را به یک تلفن جدید صبح روز بعد منتقل کند – آیفون هنوز چند دقیقه پس از خارج شدن از آتش سوزی تماس می گیرد و صبح روز بعد اطلاعات را منتقل می کند.

این آیفون در آتش سوزی افتاد اما همچنان تماس هایی دریافت کرد و صبح روز بعد توانست اطلاعات را به یک تلفن جدید منتقل کند.

این آیفون در آتش سوزی افتاد اما همچنان تماس هایی دریافت کرد و صبح روز بعد توانست اطلاعات را به یک تلفن جدید منتقل کند. - چیکاو

علیرغم برشته شدن در دمای شدید، تلفن او همچنان تماس دریافت می‌کرد و می‌توانست کار کند تا صبح روز بعد اطلاعات به تلفن جدیدی منتقل شود. این کاملاً باورنکردنی است. آن دسته از گوشی‌های سری آیفون 15 پرو که بیش از حد گرم شده‌اند، چیزی نزدیک به میزان گرمای این مدل آیفون بی‌نام تجربه نکرده‌اند. همانطور که یکی از مشترکین Reddit به شوخی نوشت: “با اپل تماس بگیرید و به آنها بگویید که مشکل داغ شدن بیش از حد جدید از کنترل خارج شده است.”

در حالی که نمی دانیم کدام مدل آیفون در آتش افتاده است، می توانیم سری آیفون 15 و سری آیفون 14 پرو را به دلیل بریدگی حذف کنیم. با قاب MagSafe می دانیم که این گوشی نمی تواند قدیمی تر از یک دستگاه آیفون 12 باشد. نه اینکه مهم باشه در پایان روز، تلفن سوخته قادر بود به اندازه کافی نگه داشته شود تا داده ها را به یک دستگاه جدید منتقل کند و این چیزی است که در این سناریو می توانید درخواست کنید.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.