بررسی بهترین هدفون های سامسونگ در سال 2023

سامسونگ به محبوبیت فزاینده ایربادها پی برد و به طور جدی رقابت در این بخش را با گلکسی بادز اصلی آغاز کرد. آنها که در سال 2019 عرضه شدند، مسلماً بهترین هدفون های سامسونگ در آن زمان بودند. از آن زمان، این شرکت به طور قابل توجهی خدمات خود را بهبود بخشیده است.

هدفون های بی سیم واقعی که سامسونگ از آن زمان عرضه کرده است، دستاوردهای باورنکردنی در کیفیت صدا داشته است. برخی از مدل ها حتی دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند حذف نویز فعال، حالت محیطی، حالت بازی و غیره هستند.

هدفون‌های سامسونگ به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بادوام، مقاوم در برابر آب و برای ارائه یک تناسب راحت باشند. به استثنای یک مدل، همه هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ از زمان گلکسی بادز اصلی، به طراحی داخل گوش خود چسبیده‌اند.

لیست بهترین هدفون های سامسونگ

لیست بهترین هدفون های سامسونگ - چیکاو

لیست ما از بهترین هدفون های سامسونگ در سال 2023 شامل Galaxy Buds 2 Pro است. این هدفون‌ها جدیدترین هدفون‌های واقعاً بی‌سیمی هستند که این شرکت در نیمه دوم سال 2022 راه‌اندازی کرد. این هدفون‌ها در کنار گوشی‌های هوشمند تاشو جدید سامسونگ، Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 عرضه شدند.

به خاطر داشته باشید که این هدفون‌ها تنها بهترین مشخصات صدا را با دستگاه‌های گلکسی ارائه می‌کنند، زیرا کدک مقیاس‌پذیر اختصاصی سامسونگ در دستگاه‌های شخص ثالث استفاده نمی‌شود. به طور طبیعی، این آنها را به بهترین هدفون برای گوشی های سامسونگ تبدیل می کند.

به طور کلی: گلکسی Buds 2 پرو

گلکسی Buds 2 پرو - چیکاو

گلکسی بادز پرو در مجموع بهترین هدفون های سامسونگ هستند، نه تنها به این دلیل که جدیدترین مدل هستند، بلکه کیفیت صدای فوق العاده ای را با حذف نویز بهبود یافته ارائه می دهند. این هدفون‌ها با قیمت ۲۲۹ دلار، گران‌ترین هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ هستند.

گلکسی بادز 2 پرو دارای توییتر و ووفر دو طرفه کواکسیال است تا تجربه شنیداری عالی و فراگیر را در اختیار کاربران قرار دهد. سخت افزار عالی با ویژگی هایی مانند 24 بیت Hi-Fi و صدای 360 با پشتیبانی مستقیم چند کاناله پشتیبان گیری می شود. سامسونگ همچنین کیفیت تماس را با میکروفون‌های جدید و بادگیر بزرگ‌تر که وضوح بیشتری را در تماس‌های صوتی ارائه می‌کند، بهبود بخشیده است.

Galaxy Buds 2 Pro می تواند بین نویز و صدای انسان تمایز قائل شود. هدفون ها به طور خودکار به حالت Ambient تغییر می کنند و صدای رسانه را کاهش می دهند تا کاربران بتوانند بدون درآوردن هدفون مکالمه داشته باشند. سامسونگ ردپای کلی هدفون ها را کاهش داده و استفاده از آنها را راحت تر کرده است.

دلایل خرید:

هدفون‌های گلکسی با ویژگی‌ها، مقاومت در برابر آب IPX7، کیفیت صدا بهبود یافته.

چه کسی باید بخرد:

کسانی که از کیفیت قدردانی می کنند، علاقه مندان به صدا و دوستداران ANC.

مقرون به صرفه: گلکسی Buds 2

گلکسی Buds 2 - چیکاو

اگر هدفون‌های بلوتوث سامسونگ را می‌خواهید که بهترین ارزش را برای پول ارائه می‌کنند، به Galaxy Buds 2 نگاه نکنید. آخرین مدل این شرکت سطح قابل‌توجهی از عملکرد را در یک فضای کوچک ارائه می‌کند و آن را با قیمتی باورنکردنی ارائه می‌دهد.

اجازه ندهید نازک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی شما را فریب دهد. Galaxy Buds 2 کیفیت صدای فوق العاده ای را ارائه می دهد. باس در واقع پانچتر از مدل های قبلی است حتی بدون تغییر تنظیمات EQ.

ویژگی هایی مانند حذف نویز فعال و حالت محیطی، این هدفون 150 دلاری گلکسی را به گزینه ای بسیار جذاب تبدیل کرده است. سامسونگ کیفیت تماس را با تکیه بر راه حل یادگیری ماشینی برای بهبود جداسازی نویز پس‌زمینه زمانی که در حال مکالمه هستید، بهبود بخشیده است.

گلکسی بادز 2 از IP پایین تری نسبت به گلکسی بادز پرو برخوردار است. آنها همچنین دارای صدای 360 درجه و تشخیص صدا نیستند. با وجود آن، برچسب قیمت پایین‌تر همراه با لیست قوی از ویژگی‌ها، آن‌ها را سزاوار جایگاهی در این فهرست می‌کند.

دلایل خرید:

برچسب قیمت جذاب، کیفیت صدای عالی، بهبود عایق صدا.

چه کسی باید بخرد:

مشتریان آگاه به بودجه، دوستداران باس و طرفداران وفادار سامسونگ.

راحت ترین جاها: گلکسی Buds Live

گلکسی Buds Live - چیکاو

طراحی داخل گوش که تقریباً همه هدفون های بی سیم سامسونگ از آن استفاده می کنند ممکن است برای همه مناسب نباشد. برخی حتی آن را ناراحت کننده می دانند. این شرکت Galaxy Buds Live را برای این مشتریان ارائه می دهد. گلکسی بادز لایو علاوه بر داشتن منحصربفردترین طراحی در میان سری هدفون‌های خود، اولین هدفون گلکسی بود که دارای قابلیت حذف نویز فعال بود.

طراحی لوبیا شکل تضمین می‌کند که Galaxy Buds Live از گوش‌ها بیرون نمی‌زند. این هدفون‌ها تناسب بسیار راحت را ارائه می‌کنند و طراحی آن نیز احتمال ضربه زدن تصادفی پد لمسی را به حداقل می‌رساند.

یکی از پیامدهای این طراحی نوع باز این است که عایق صدا کمی آسیب می بیند. بلندگوی منفرد اما بزرگتر تنظیم شده توسط AKG دارای یک مجرای باس مجزا است. آنها کیفیت صدای خوبی ارائه می دهند اما نمی توانند به سطح جدیدترین مدل های سامسونگ برسند. عملکرد حذف نویز فعال نیز مناسب است اما به هیچ وجه قابل توجه نیست.

تناسب بسیار راحت واقعاً یکی از دلایل اصلی خرید این هدفون بی سیم 169 دلاری سامسونگ است.

دلایل خرید:

پوشیدن راحت، عالی برای استفاده طولانی مدت، ANC مناسب.

چه کسی باید بخرد:

کسانی که برای راحتی ارزش قائل هستند، هدفون های احتیاط را ترجیح می دهند و به کیفیت صدای استثنایی نیاز ندارند.

قهرمان باتری: گلکسی Buds پلاس

گلکسی Buds پلاس - چیکاو

گلکسی بادز پلاس یک مزیت متمایز دارد که حتی جانشینان پیشرفته‌تر آن هم ندارند: عمر باتری استثنایی. آنها با یک بار شارژ 11 ساعت دوام می آورند و کیف حمل آن دو برابر شده و به 22 ساعت می رسد.

کیفیت صدا برای اکثر مردم به اندازه کافی مناسب است، اما کیفیت مکالمه چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد. ممکن است هنگام پوشیدن آنها برای مدت طولانی ناراحتی ایجاد شود، اما این چیزی نیست که در دراز مدت به آن عادت نخواهید کرد.

Galaxy Buds+ قهرمان باتری است زیرا فاقد بسیاری از ویژگی های جانشینان خود است. هیچ ANC، Voice Detect، بلندگوهای دو طرفه، Voice Pickup Unit و غیره وجود ندارد. عمر باتری طولانی‌تر به تنهایی نمی‌تواند کمبود این ویژگی‌های مفید را جبران کند، اما آن‌هایی که به آن‌ها نیازی ندارند Galaxy Buds+ را می‌شناسند. دقیقا همان چیزی که آنها نیاز دارند

سامسونگ پس از عرضه Galaxy Buds 2+، Galaxy Buds را متوقف کرد. با این حال، هنوز هم می‌توانید یک جفت آن را به صورت آنلاین و اغلب با تخفیف خریداری کنید. در ابتدا با قیمت 149 دلار راه اندازی شد، شما به راحتی می توانید آنها را با قیمت 99 دلار به صورت آنلاین دریافت کنید.

دلایل خرید:

عمر باتری عالی، کیفیت صدای مناسب، قیمت پایین.

چه کسی باید بخرد:

کسانی که به زمان گوش دادن طولانی‌تر نیاز دارند، نیازی به تماس زیاد و معامله شکارچی ندارند.

چرا اینها بهترین هدفون های سامسونگ در سال 2023 هستند؟

گلکسی بادز پرو در مجموع بهترین است زیرا بیشترین عملکرد را در میان هدفون های بی سیمی که این شرکت تا به حال عرضه کرده است را ارائه می دهد. این ویژگی‌ها در واقع همانطور که تبلیغ می‌شوند کار می‌کنند و دستگاه را قادر می‌سازد تا تجربه کاربری برتری را ارائه دهد.

گلکسی بادز 2 نیز شایسته جایگاهی در این لیست از هدفون های بلوتوث سامسونگ است. این فقط به این دلیل نیست که آنها آخرین مدل هستند. سامسونگ تعادل عالی بین قیمت پایین تر و مجموعه ویژگی برای ارائه محصولی که جذابیت بازار انبوه دارد ایجاد کرده است.

در نهایت، گلکسی بلدز لایو و گلکسی بادز پلاس همچنان مستحق توجه شما هستند، حتی با وجود اینکه مدل‌های بهتری جایگزین آن‌ها شده‌اند. هر دو هدف مشخصی در خط تولید دارند و تضمین می‌کنند که سری هدفون‌های بی‌سیم واقعی سامسونگ برای همه مناسب باشد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.