مجموعه گلکسی بوک 4 با اتصال بی سیم بهبودیافته به زودی عرضه می شود

در اوایل سال جاری، سامسونگ لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 3 را عرضه کرد. اکنون، این شرکت خود را برای راه‌اندازی سری گلکسی بوک 4 آماده می‌کند. لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت جدید این شرکت کره‌ای می‌توانند در اوایل سال آینده در کنار سری گلکسی اس 24 عرضه شوند و همه مدل‌های سری لپ‌تاپ‌های آینده دیده شده‌اند.

مجموعه گلکسی بوک 4 گواهی بلوتوث SIG را دریافت می‌کند که همه مدل‌های این سری را نشان می‌دهد

سری گلکسی بوک 4 گواهینامه بلوتوث SIG را دریافت کرده است. این مجموعه شامل Galaxy Book 4، Galaxy Book 4 360، Galaxy Book 4 Pro، Galaxy Book 4 Pro 360 و Galaxy Book 4 Ultra است. انتظار می‌رود تمامی این لپ‌تاپ‌ها دارای پردازنده‌های نسل چهاردهم Meteor Lake اینتل باشند. بر اساس اسناد گواهی آنها، گلکسی بوک 4 دارای بلوتوث 5.2 و وای فای 6 است، در حالی که گلکسی بوک 4 360، گلکسی بوک 4 پرو، گلکسی بوک 4 پرو 360 و گلکسی بوک 4 اولترا دارای بلوتوث 5.3 و وای فای 6E هستند. . گلکسی بوک 4 از کارت بی سیم AX200 اینتل استفاده می کند در حالی که مدل های دیگر از کارت AX210 اینتل استفاده می کنند.

لیست گواهی SIG سامسونگ گلکسی بوک 4 پرو 360 Ultra Bluetooth

لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 که دارای بلوتوث 5.3 هستند نیز از LE Audio پشتیبانی می کنند. به لطف پشتیبانی بلوتوث LE Audio در ویندوز 11، Galaxy Buds 2 Pro (و سایر هدفون های بی سیم سازگار) می تواند پایداری و کیفیت صدا را حتی در فضاهایی با تداخل بی سیم زیاد ارائه دهد. همه این لپ‌تاپ‌ها از سیستم عامل ویندوز 11 خارج از جعبه استفاده می‌کنند.

اگرچه سامسونگ تایید کرده است که لپ تاپ گلکسی بوک را با پردازنده جدید معرفی شده اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام ارائه خواهد کرد، اما به نظر نمی رسد که هیچ یک از لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 فهرست شده در پایگاه داده بلوتوث SIG از تراشه اسنپدراگون استفاده کند. همانطور که می دانیم، Snapdragon X Elite دارای بلوتوث 5.4 و وای فای 7 یکپارچه است و هیچ یک از لپ تاپ های سری گلکسی بوک 4 که اخیراً کشف شده اند، از این فناوری های بی سیم برخوردار نیستند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.