وان پلاس 12 برای رفع نواقص وان پلاس 11، ادعاهای افشا شده جدید!

 

وان پلاس 12 به زودی عرضه می شود. بسته به اینکه کدام شایعه را دنبال کنید، در ماه دسامبر یا ژانویه معرفی خواهد شد (اگرچه مشخص نیست که آیا در ابتدا فقط یک معرفی جهانی وجود خواهد داشت یا یک معرفی جداگانه برای چین در ابتدا، مانند سال گذشته).

اگر به OnePlus 11 نگاه کرده‌اید اما احساس کرده‌اید که برخی از ویژگی‌هایی که به نظر شما برای داشتن یک گوشی ضروری است را از دست داده است، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد. بر اساس شایعه جدیدی که از ایستگاه چت دیجیتال به طور کلی بسیار قابل اعتماد در Weibo منتشر شده است، به نظر می رسد OnePlus 12 تمام کاستی های نسخه قبلی خود را برطرف خواهد کرد.

وان پلاس 12 برای رفع نواقص وان پلاس 11، ادعاهای افشا شده جدید

برخلاف OnePlus 11، OnePlus 12 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و 50 وات کمتر نیست. همچنین ظاهراً پشتیبانی از USB 3.2 را در درگاه USB-C خود و یک بلستر IR بسته بندی می کند. همانطور که قبلاً شایعه شده بود، لنز زوم “پریسکوپ با کیفیت بالا” با زوم اپتیکال 3 برابر و سنسور 64 مگاپیکسل دریافت خواهد کرد.

اینها همه چیزهایی هستند که OnePlus 11 فاقد آن بود و اضافه شدن آنها به OnePlus 12 ظاهراً آن را به یکی از گران‌ترین دستگاه‌هایی تبدیل می‌کند که تا کنون نام OnePlus را یدک می‌کشد. با این اوصاف، ما اصلاً تعجب نخواهیم کرد که افزایش قیمت با لیست گسترده مشخصات همراه باشد.

طبق شایعات قبلی، OnePlus 12 از تراشه آینده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC مجهز می شود که با 16 یا 24 گیگابایت رم، حداقل 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 و باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی همراه است. انتظار صفحه نمایش 6.82 اینچی 120 هرتزی QHD+ با حداکثر روشنایی 2600 نیت و البته اندروید 14 با OxygenOS 14 را دارید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.