نحوه دریافت اسنپ چت در اپل واچ

در دوران مدرن امروزی، ما برای انجام کارها و بهبود زندگی روزمره خود به فناوری تکیه می کنیم. یک ساعت هوشمند، به ویژه ساعت اپل، یک تکه فناوری فوق العاده در اینجا است. این به شما امکان می دهد در حین حرکت در ارتباط باشید و از برنامه های اجتماعی مورد علاقه خود استفاده کنید.

اگر اخیراً یک ساعت اپل دریافت کرده‌اید و از طرفداران اسنپ چت نیز هستید، احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانید اسنپ چت را در ساعت اپل دریافت کنید.

اسنپ ​​چت یک برنامه موبایل سرگرم کننده است که به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوهای زندگی روزمره خود را به اشتراک بگذارید و باعث می شود احساس تعامل و سرگرمی بیشتری داشته باشید!

این روزها، نوجوانان و کودکان به طور منظم از اسنپ چت استفاده می کنند و می خواهند بدانند که آیا می توانند اسنپ چت را در ساعت اپل خود دریافت کنند یا خیر. با این حال، اگر شما هم همین سوال را دارید، به خواندن ادامه دهید.

آیا می توانید اسنپ چت را در اپل واچ دریافت کنید؟

ممکن است با دانستن اینکه هیچ برنامه اسنپ چت مستقلی برای ساعت اپل وجود ندارد، ناامید شوید. ناگفته نماند که نسخه های iOS و اندروید اسنپ چت با WatchOS ناسازگار هستند. علاوه بر این، نداشتن دوربین در ساعت هوشمند نیز به این مشکلات می‌افزاید.

آیا اسنپ چت در اپل واچ قابل استفاده است؟

اگرچه ممکن است اسنپ چت را در ساعت اپل دریافت نکنید، ساعت هوشمند شما همچنان می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای برنامه اسنپ چت آیفون استفاده شود. این هک به شما این امکان را می دهد که از ساعت اپل خود به عنوان محرکی برای گرفتن عکس استفاده کنید.

برای استفاده از اپل واچ خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای اسنپ چت، باید:

  • Snapchat را در آیفون خود باز کنید و دوربین را باز کنید.
  • ساعت هوشمند اپل خود را به آیفون خود متصل کنید و انگشت خود را روی ساعت هوشمند به سمت بالا بکشید تا Music Glance باز شود.
  • هنگامی که همه چیز را برای تصویر تنظیم کردید، به سادگی تاج دیجیتالی را در کنار ساعت اپل خود بچرخانید تا از راه دور عکس بگیرید.

این هک کاملاً کار می کند زیرا برنامه اسنپ چت آیفون به شما امکان می دهد با کلیدهای تنظیم صدا آیفون خود عکس بگیرید. هنگامی که اپل واچ شما به آیفون شما متصل می شود، تاج دیجیتالی آن به عنوان کلید تنظیم صدا عمل می کند. بنابراین، با چرخاندن آن، هنگامی که برنامه اسنپ چت آیفون را باز کردید، عکس می‌گیرد.

چگونه اسنپ چت را در اپل واچ دریافت کنیم؟

همانطور که قبلا ذکر شد، نمی توانید یک برنامه Snapchat مستقل برای ساعت اپل دریافت کنید. با این حال، چند راه حل می تواند آن را در ساعت هوشمند شما کار کند. با این اوصاف، فراموش نکنید که این روش تنها در ساعت های اپل که از مرور اینترنت و یک وب کیت خاص پشتیبانی می کنند، امکان پذیر است.

در زیر چند مرحله برای نحوه دریافت اسنپ چت در ساعت اپل آورده شده است:

  • با ساعت هوشمند اپل خود با سیری تماس بگیرید.
  • سپس، از سیری بخواهید به www.google.com برود و ساعت هوشمند شما از شما می خواهد “صفحه را باز کنید”.
  • با لمس Google.com، به صفحه اصلی Google در ساعت اپل خود خواهید رسید.
  • سپس با تایپ کردن یا از طریق دستورات صوتی، اسنپ چت را در گوگل جستجو کنید.
  • هنگامی که وب سایت اسنپ چت در ساعت هوشمند اپل شما باز می شود، صفحه ورود ظاهر می شود.
  • اطلاعات کاربری Snapchat خود را وارد کرده و وارد شوید.
  • اکنون در ساعت اپل خود وارد اسنپ چت شده اید.

با دریافت اسنپ چت در اپل واچ چه کاری می توانید انجام دهید؟

همانطور که قبلا گفته شد، اسنپ چت در ساعت اپل عملکرد بسیار محدودی دارد. پس از آن، همچنان می‌توانید چند کار را در نوع اپل واچ اسنپ چت مانند آیفون خود انجام دهید.

در نقشه اسنپ چت حرکت کنید

وقتی اسنپ چت را در ساعت اپل خود باز کردید، می توانید به راحتی نقشه مخاطبین خود را پیمایش کنید. در واقع، شما حتی می توانید مانند آیفون، نقشه را بزرگنمایی و بزرگنمایی کنید.

استوری ها را مشاهده کنید

اسنپ ​​چت در اپل واچ به شما این امکان را می‌دهد تا استوری های دوستان خود را مانند آیفون مشاهده کنید. مطمئناً، به دلیل محدودیت‌های اندازه صفحه، نمی‌توانید هر داستانی را مشاهده کنید. با این حال، می توانید برترین داستان های دوست خود را ببینید.

آیا می توان از طریق اپل واچ به پیام های اسنپ چت پاسخ داد؟

پاسخ کوتاه و ناامید کننده به این سوال یک نه است! در حالی که می توانید اعلان های اسنپ چت را در اپل واچ دریافت کنید، نمی توانید آنها را مشاهده کنید یا به آنها پاسخ دهید. بنابراین، تا زمانی که یک برنامه اسنپ چت مستقل برای اپل واچ منتشر شود، شما تقریباً در دیدن داستان ها گیر کرده اید!

آیا اسنپ چت را در اپل واچ دریافت خواهیم کرد؟

با گذشت زمان و کاهش حجم فناوری، این احتمال وجود دارد که اسنپ چت به زودی راهی اپل واچ شود. و نه فقط نسخه قابل حمل، بلکه یک برنامه واقعی که به طور خاص برای ساعت اپل طراحی شده است. افراد متا از تقاضای روزافزون برای اسنپ چت اطلاع دارند و در تلاشند تا اپلیکیشن اسنپ چت را برای کاربران اپل واچ توسعه دهند.

جمع بندی

در حال حاضر، نمی توانید یک برنامه Snapchat کاملاً کاربردی را در ساعت اپل خود دریافت کنید. با این حال، همچنان می توانید از ساعت اپل برای کنترل از راه دور برنامه در آیفون خود استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای عکس گرفتن در برنامه اسنپ چت نصب شده در آیفون خود استفاده کنید.

اگر ساعت اپل شما از مرور وب پشتیبانی می کند، می توانید از طریق مرورگر اینترنت به وب سایت اسنپ چت نیز دسترسی داشته باشید. با این حال، این گزینه عملکرد محدودی را ارائه می‌کند و شما فقط می‌توانید در حین استفاده از اسنپ چت به تماشای داستان‌ها و پیمایش نقشه مخاطبین بپردازید.

با این اوصاف، تا زمانی که اسنپ چت را در ساعت اپل دریافت کنیم، زمان باقی است. سوال این است که آیا حوصله صبر کردن را دارید؟ ما حتما انجام می دهیم!

منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.