با بام ملی چقدر میشه انتقال داد؟ آموزش افزایش سقف انتقال

طبق گفته رسمی بانک ملی با دانلود نصب بام ملی برای ایفون و اندروید می‌توانید از طریق این همراه بانک میزان تراکنش‌های زیر را انجام دهید.

  • سقف انتقال کارت به کارت درون بانکی 500 میلیون ریال معادل 50 میلیون تومان است
  • سقف انتقال کارت به کارت شتابی 300 میلیون ریال معادل 30 میلیون تومان است

تا اینجای مقاله سعی کردیم به بررسی حداقل میزان انتقال وجه در حالات مختلف و پاسخ دادن سوال با بام چقدر میشه انتقال داد بپردازیم، شما با دانلود و نصب برنامه همراه بام ملی می‌توانید به این میزان تراکنش را در روز انجام دهید، نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که برای واریز وجه باید حتما شماره کارت مبدا از بانک ملی قرار داده شود.

افزایش سقف انتقال وجه بانک ملی

یکی از مشکلاتی که شاید کاربران زیادی در هنگام واریز و انتقال وجه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند محدودیت در انجام تراکنش است، اگر شما هم از این دسته کاربران هستید باید بگوییم همراه بام ملی برای این مشکل هم چاره ای اندیشیده، شما می‌‌توانید در برنامه همراه بام ملی برای ایفون و اندروید سقف انتقال وجه را افزایش دهید، در صورتی که قصد دارید از مراحل آن آگاه شوید در ادامه با ما همراه باشید.

در صورتی که قصد افزایش سقف انتقال وجه بانک ملی را دارید برای این کار باید ابتدا در برنامه همراه بام ملی از طریق منوی تعیین سقف انتقال پول درخواست خود را ثبت کنید، در ادامه با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی جهت تکمیل فرایند افزایش سقف اتقال وجه اقدام نمایید.

با این کار شما می‌توانید سقف انتقال وجه خود را در همراه بام ملی افزایش دهید، نهایت سقف انتقال وجه بعد از درخواست افزایش سقف انتقال در ادامه آورده شده است.

  • سقف انتقال وجه حساب به حساب سایرین ( ملی به ملی ) 3 میلیارد ریال معادل 300 میلیون تومان است
  • سقف انتقال وجه حساب به حساب سایرین ( بین بانکی – پایا ) 500 میلیون ریال معادل 50 میلیون تومان است
  • سقف انتقال وجه کارت به کارت ( درون بانکی ) 1 میلیارد ریال معادل 100 میلیون تومان است

حالا که به سولات بالا در مورد سقف انتقال وجه پاسخ دادیم با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی‌ها و امکانات مختلف همراه بام ملی بپردازیم.

قابلیت افتتاح حساب بدون نیاز به زمان یا مکان مشخص

با دانلود و نصب همراه بام ملی برای ایفون و اندروید می‌توانید در هر لحظه و از هرکجا اقدام با افتتاح حساب کنید، برای این کار نیازی نیست به صورت حضوری به شعب بانک مراجعه کنید، با نصب این برنامه به صورت غیر حضوری عملیات افتتاح حساب را انجام خواهید داد.

مدیریت مالی بودجه بندی

با دانلود و نصب همراه بام ملی در هر لحظه به تراکنش‌ها و موجودی حساب خود دسترسی خواهید داشت، این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا بتوانید به بهترین حالت سرمایه و وجه خود را مدیریت کنید.

پرداخت قبوض مختلف از طریق برنامه

با نصب این برنامه شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین قبوض مختلف خود را پرداخت نمایید، این عملیات در کمترین زمان اتفاق می‌افتد.

انتقال وجه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات همراه بام ملی که اکثر کاربران برای همین موضوع به دانلود همراه بام ملی برای ایفون اقدام می‌کنند انتقال وجه کارتی است، شما با این همراه بانک می‌توانید به از انواع انتقال وجه مانند کارت به کارت ، بین بانکی ، ساتنا و پایا استفاده کنید.

نمایش تراکنش‌ها بر روی چارت

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب برنامه همراه بام ملی نمایش تراکنش‌های مختلف روی چارت است، با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید در وضعیت بهتری تراکنش‌های خود را بررسی کرده و آن‌ها را تحلیل کنید، این قابلیت کمک می‌کند تا تحلیل خوبی روی هزینه‌های خود داشته باشید.

امنیت بالای برنامه

اگر از کاربرانی هستید که تراکنش‌های زیادی در طول روز انجام می‎دهید احتمالا به امنیت حساب و تراکنش‌های خود اهمیت زیادی  می‌دهید، این همراه بانک به شما کمک می‌کند تا از کلاهبرداری‌های مختلف در امان بوده و تراکنش‌های مطمعن انجام دهید، با نصب این همراه کارت رمز دوم هر کدام از تراکنش‌های شما به صورت اختصاصی داخل برنامه نمایش داده خواهد شد که می‌توانید از آنها برای تراکنش‌های خود استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم به سوالاتی از قبیل با بام چقدر میشه انتقال داد و اافزایش سقف انتقال وجه بانک ملی پاسخ دهیم و همچنین به بررسی ویژگی‌های مختلف همراه بام ملی بپردازیم، امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دانلود همراه بام

همراه بام ملی در حال حاضر برای دو نسخه IOS و اندروید منتشر شده است، شما برای دانلود همراه بام ملی می‌توانید از اپ استور سیب ایرانی و سیب اپ و برای دانلود این برنامه برای اندروید از استورهایی مانند کافه بازار یا مایکت اقدام کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.