واتساپ به زودی به شما اجازه می دهد از آدرس IP در هنگام تماس محافظت کنید

طبق گزارش ها، پلتفرم پیام رسان متا واتس اپ در حال آزمایش ویژگی رله تماس حریم خصوصی است. انتظار می رود این ویژگی به کاربران اجازه دهد از آدرس IP خود در هنگام تماس محافظت کنند. این ویژگی در حال حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید و iOS در حال اجراست.

نکات برجسته

  • بر اساس گزارش‌ها، واتساپ در حال آزمایش قابلیت رله تماس حریم خصوصی است.
  • انتظار می رود این ویژگی به کاربران اجازه دهد از آدرس IP خود در هنگام تماس محافظت کنند.
  • در حال حاضر در نسخه بتای اندروید و iOS منتشر شده است.

بر اساس یک نشریه معروف واتس اپ، WABetaInfo، پلتفرم پیام رسانی در حال ارائه یک ویژگی جدید است که از آدرس IP شما در هنگام تماس محافظت می کند و تعیین مکان شما را برای عوامل مخرب دشوارتر می کند.

برای ویژگی جدید، انتظار می‌رود واتس‌اپ بخش جدیدی به نام «پیشرفته» را در صفحه تنظیمات حریم خصوصی اضافه کند. این بخش احتمالاً حاوی گزینه جدید “محافظت از آدرس IP در تماس ها” است.

توجه داشته باشید که کیفیت تماس ممکن است کمی تحت تاثیر ویژگی رله تماس حریم خصوصی قرار گیرد. زیرا رویه‌های رمزگذاری و مسیریابی اتصال شما در حین تماس از طریق سرورهای WhatsApp وجود دارد.

این ویژگی به احتمال زیاد نظارت بر اطلاعات خصوصی را برای هر کسی بسیار دشوارتر می‌کند، و در برابر هرگونه تلاش بالقوه برای ردیابی مکان و آدرس IP شما بسیار مفید است. به خصوص هنگامی که در حال تماس با واتساپ با مخاطبین ناشناس هستید.

این لایه امنیتی اضافی حفظ حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند، علیرغم احتمال افت کمی کیفیت تماس

اخیراً گزارش شده است که واتس اپ کار روی یک ویژگی جدید رویدادهای چت گروهی را آغاز کرده است. انتظار می رود این ویژگی به کاربران اجازه دهد تا رویدادهایی را برای چت های گروهی ایجاد کنند. این ویژگی احتمالاً برای برنامه‌ریزی و سازماندهی فعالیت‌ها در چت‌های گروهی یا مدیریت موثر یادآورهای شخصی مفید خواهد بود. کاربران ممکن است بتوانند یک رویداد با تمام جزئیات، از جمله نام، تاریخ، زمان و مکان رویداد ایجاد کنند. انتظار می‌رود این رویدادهای پیام رمزگذاری شوند تا اطمینان حاصل شود که فقط شرکت‌کنندگان در مکالمه به آنها دسترسی دارند. پس از ایجاد یک رویداد، احتمالاً به طور خودکار به مکالمه اضافه می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.