گوگل سامسونگ را مجبور به ارائه ۷ سال آپدیت اندروید می کند

گوگل آخرین سری گوشی‌های هوشمند پیکسل 8 خود را در مراسم معرفی امروز معرفی کرد و همراه با دوربین جدید، هوش مصنوعی و ویژگی‌های مبتنی بر مرکز داده که امروز فاش شد، این شرکت خط‌مشی سیستم‌افزاری به‌روز شده را برجسته کرد که یا برای سامسونگ دردسر بزرگی ایجاد می‌کند یا کره‌ای را تحت فشار قرار می‌دهد. غول فناوری برای بهبود گسترده سیاست پشتیبانی نرم افزاری خود.

در طول MadeByGoogle، سازنده اندروید تایید کرد که به مدت هفت سال از سری پیکسل 8 خود با آخرین سیستم عامل اندروید، به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌های Drop پشتیبانی می‌کند. بله، هفت ارتقاء سیستم عامل! این اشتباه تایپی نیست.

این سیاست جدید ممکن است به بردهای سامسونگ در بخش به‌روزرسانی سیستم‌افزار پایان دهد، یا ممکن است به نفع همه، از جمله کاربران گوشی‌های گلکسی، اگر سامسونگ مایل یا حتی قادر به رقابت باشد، مفید باشد.

حرکت گوگل ممکن است سامسونگ را مجبور کند تا بازی خود را ارتقا دهد

در اوایل سال 2022، سامسونگ رقبای اندرویدی خود، از جمله گوگل را تحت الشعاع قرار داد، با یک خط مشی سیستم عامل به روز شده که تضمین می کرد اکثر گوشی ها و تبلت های جدید گلکسی آن چهار ارتقاء سیستم عامل و پنج سال وصله امنیتی دریافت خواهند کرد. در مقابل، گوگل سه ارتقاء سیستم عامل اندروید و پنج سال وصله ارائه کرد.

این استراتژی جدید همراه با انتشار سیستم‌افزار نسبتاً سریع سامسونز، غول فناوری کره‌ای را حتی در صدر زنجیره غذایی اندروید قرار داد.

اما پس از رویداد راه اندازی گوگل در سال 2023، جایی که سری پیکسل 8 رونمایی شد، سامسونگ در معرض خطر از دست دادن این مزیت به برند پیکسل است.

ممکن است این فکر واهی باشد، اما سامسونگ می‌تواند در اوایل سال آینده با عرضه سری گلکسی اس 24، با سیاست گوگل عمل کند. با این حال، ارائه 7 به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید، به‌ویژه برای برندی مانند سامسونگ که تلفن‌های هوشمند گلکسی متعددی را در اختیار دارد، کار بزرگی است. بسیار بیشتر از آنچه گوگل دارد.

بیایید امیدوار باشیم که سامسونگ بتواند راه گوگل را دنبال کند و خواهد کرد. اگر سامسونگ بتواند به همین روند ادامه دهد، یک پیروزی بزرگ برای کاربران دستگاه های گلکسی خواهد بود، اما تنها زمان نشان خواهد داد که آیا خط مشی سفت‌افزاری گوگل می‌تواند با غول فناوری کره‌ای یا هر OEM دیگری مطابقت داشته باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.