Google Pixel Flip در راه است! تمام آنچه نیاز است بدانید

به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو جدیدترین مورد علاقه برندهای گوشی‌های هوشمند هستند که هر کدام یک گوشی جدید را یکی پس از دیگری عرضه می‌کنند. منابع فاش می‌کنند که گوگل می‌تواند در ردیف بعدی برای ارائه یک نوع تاشو جدید باشد. حدس زده می شود که Pixel Fold 2 یا Pixel Flip باشد. و می تواند تحت نام رمز “Comet” در دست توسعه باشد. بیایید دریابیم که در حال حاضر در مورد این حدس و گمان چه می دانیم.

چگونه بفهمیم که گوگل واقعاً می‌تواند روی یک نوع گوشی هوشمند تاشو کار کند؟ به لطف 9to5Google، آنها دستگاه پیکسلی با نام رمز Comet را در مجموعه پاییز Pixel مشاهده کردند.

نکات برجسته درباره گوگل پیکسل فلیپ

  • Pixel تاشو جدید ممکن است با نام رمز “Comet” در دست توسعه باشد.
  • اسم رمز سری پیکسل 8 از نژادهای مختلف سگ گرفته شد.
  • سری پیکسل 9 می‌تواند پس از نژاد خزنده‌ها اسم رمز داشته باشد.

حتماً فکر می کنید که ما در مورد یک تلفن هوشمند تاشو صحبت می کردیم، Pixel از کجا آمده است؟ خوب، این فقط راهی است که گوگل احتمالاً پروژه خود را پنهان نگه می دارد و آنها هوشمندانه آن را در خط تولید پیکسل ذکر کرده اند. اما چگونه از این موضوع مطمئن هستیم؟

بنابراین، اگر به رفتار گوگل در رمزگذاری دستگاه‌هایش پی ببریم، آنگاه سری پیکسل 8 با نام‌های نژادهای مختلف سگ – شیبا برای پیکسل 8، «هاسکی» برای پیکسل 8 پرو و ​​«آکیتا» برای پیکسل 8a نامگذاری شد. سپس Pixel Fold (Gen 1)، Pixel 7 و Pixel 7 Pro همگی از نژادهای گربه مانند Felix، Panther و Cheetah نامگذاری شدند. و سری Pixel 9 می‌توانند پس از نژاد خزنده‌ها اسم رمز داشته باشند. بنابراین، نام رمز “دنباله دار” کمی بد به نظر می رسد.

گوگل پیکسل فولد - پیکسل

گوگل پیکسل فولد

بررسی بیشتر در مورد الگوی نام رمز همچنین نشان می دهد که “دنباله دار” در مجاورت عدد 7 قرار گرفته است. بنابراین، همه احتمالات نشان می دهد که این گوشی تاشو بعدی گوگل خواهد بود.

تا آنجا که این گوشی تاشو ممکن است باشد، ما هنوز مطمئن نیستیم. یا می تواند جانشین پیکسل فولد باشد که در ماه مه امسال در مناطق منتخب عرضه شد یا می تواند یک محصول جدیدتر به بازار باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.