گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 را دریافت کردند

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023  را برای جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو خود یعنی Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 در ایالات متحده منتشر کرده است. این به روز رسانی برای نسخه های قفل شده توسط شرکت مخابراتی در دسترس است.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نسخه قفل‌شده توسط اپراتور Galaxy Z Flip 5 دارای نسخه سیستم‌افزار F731USQS1AWI3 در ایالات متحده است. نسخه قفل شده گلکسی Z Fold 5 با نسخه سیستم عامل F946USQS1AWI3 به‌روزرسانی مشابهی را دریافت می‌کند. این به روز رسانی ها در حال حاضر در شبکه Verizon در ایالات متحده موجود است و انتظار می رود اپراتورهای بیشتری نرم افزار جدید را در چند روز آینده منتشر کنند.

اگر Galaxy Z Flip 5 یا Galaxy Z Fold 5 قفل شده توسط اپراتور در شبکه Verizon دارید، اکنون می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به روز رسانی جدید را بررسی کنید. برای سایر شبکه های حامل، ممکن است مجبور باشید چند روز دیگر صبر کنید. سامسونگ ممکن است این به روز رسانی را در چند روز آینده به صورت جهانی منتشر کند.

سامسونگ چند ماه پیش Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 را با One UI 5.1.1 عرضه کرد. این دستگاه ها تا چند ماه آینده به روز رسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت خواهند کرد. این دستگاه ها پس از اندروید 14، سه به روز رسانی سیستم عامل اندروید دیگر دریافت خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.