یوتیوب موزیک به کاربران امکان دانلود خودکار پادکست ها را می دهد

همانطور که احتمالاً قبلاً شنیده اید، YouTube Music برنامه ای است که در ماه های آینده جانشین پادکست Google خواهد شد و در سال 2024 به طور کامل متوقف خواهد شد. کاربران اکنون گزارش می دهند که گزینه دانلود خودکار برای پادکست ها را در نسخه می بینند. 6.21 YouTube Music (هر دو برای Android و iOS).

از ابتدای سال 2023 به کاربران کشورهای منتخب اجازه دسترسی به نمایش‌ها و قسمت‌های پادکست در YouTube Music داده شده است و ایالات متحده یکی از آنهاست. بنابراین، چگونه می توان دانلود خودکار را فعال کرد؟ 9to5Google دارای دانش است و مراحل را به روشی ساده توضیح می دهد:

پس از باز کردن برنامه YouTube Music، روی فیلتر پادکست که در بالای صفحه اصلی یافت می‌شود ضربه بزنید. از یک صفحه نمایش دیدن کنید و روی نماد چرخ دنده تنظیمات جدید به «ذخیره/ در کتابخانه» ضربه بزنید. این دکمه “روشن کردن بارگیری خودکار” را به سمت بالا می کشد. در صورت انتخاب، بلافاصله آخرین قسمت آن کانال برای گوش دادن آفلاین در دستگاه شما دانلود می شود.

در حال حاضر، یک ویژگی کلیدی از Google Podcasts هنوز در برنامه میزبان جدید وجود ندارد – YouTube Music تنظیمات حذف خودکار را ارائه نمی دهد. در پادکست Google، گزینه «حذف قسمت‌های تکمیل‌شده» وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد یک افزایش را تنظیم کنند: بعد از ۲۴ ساعت، ۷ روز، ۳۰ روز و ۹۰ روز.

دانلودهای خودکار بر اساس طرحی برای هر نمایش (و هر دستگاه) کار می کنند، بنابراین باید آنها را یکی یکی فعال کنید، در حالی که Google Podcasts یک صفحه دانلود خودکار اختصاصی برای روشن/خاموش کردن سریع دانلودها ارائه می دهد. البته، بیش از زمان کافی برای Google وجود دارد تا در صورت تمایل، آن ویژگی‌ها را در YouTube Music از طریق یک به‌روزرسانی ویژگی جمع کند. کلمه کلیدی در اینجا “اگر” است…

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.