Galaxy Tab A7 Lite آپدیت اندروید 14 را دریافت می کند؟

چند روز پیش، سامسونگ آپدیت One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید 13 را برای Galaxy Tab A7 Lite منتشر کرد. و ما فکر می کردیم که این آخرین به روز رسانی بزرگ برای تبلت مقرون به صرفه باشد. با این حال، ممکن است در ماه‌های آینده به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کند.

Galaxy Tab A7 Lite ممکن است به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کند

به نظر می رسد سامسونگ در حال آزمایش داخلی به روزرسانی اندروید 14 برای Galaxy Tab A7 Lite است. به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید با نسخه سیستم‌افزار T225XXU4DWI4 توسط شرکت کره جنوبی در حال آزمایش داخلی است. آخرین نسخه نرم افزار این تبلت که به صورت عمومی در دسترس است One UI 5.1.1 است و دارای نسخه سیستم عامل T225XXU4CWI2 است.

وقتی به نسخه سیستم‌افزاری که در حال آزمایش است نگاه می‌کنید، الفبای چهارم از سمت راست D است که جدیدتر از C در سیستم‌افزار فعلی است. این به یک به‌روزرسانی بزرگ اشاره می‌کند و از آنجایی که هیچ نرم‌افزار جدیدی بین One UI 5.1.1 و One UI 6.0 وجود ندارد، ما معتقدیم که سامسونگ One UI 6 مبتنی بر Android 14 را روی Galaxy Tab A7 Lite آزمایش می‌کند.

ویژگی های One UI 6.0

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در ماه‌های آینده به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را برای Galaxy Tab A7 Lite منتشر کند. این یک طراحی جدید برای منطقه تغییر تنظیمات سریع، برنامه‌های سهام بهبود یافته، یک اشتراک‌گذاری جدید، ویژگی‌های جدید ویرایش تصویر، و بسیاری ویژگی‌های دیگر به ارمغان می‌آورد. می‌توانید تمام ویژگی‌های جدید را در ویدیوی عمیق One UI 6 ما در زیر مشاهده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.