برترین ویژگی آیفون 15 اولین بار در گلکسی نوت 7 سامسونگ مشاهده شد

انتشار هر آیفون جدید با پوشش رسانه ای گسترده ای همراه است، که بسیاری از آنها شامل انتشاراتی است که در مورد بهترین ویژگی های جدید آیفون جدید صحبت می کنند. برخی از این ویژگی‌ها بیش از سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند، و برخی از آن ویژگی‌ها سال‌ها پس از اینکه در دستگاه‌های اندرویدی در دسترس بوده‌اند، به آیفون می‌آیند.

و هیچ نمونه ای بهتر از پورت USB-C برای آن وجود ندارد. اپل بالاخره کانکتور لایتنینگ اختصاصی خود را کنار گذاشته و استاندارد USB-C را به دلیل قانونی جدید در اتحادیه اروپا که تمامی دستگاه های تلفن همراه را ملزم می کند تا از پورت های USB-C پس از سال 2024 استفاده کنند، اتخاذ کرده است، به این معنی که کاربران آیفون و اندروید به زودی از این پورت استفاده خواهند کرد. می توانند کابل های شارژ و آداپتورهای خود را به اشتراک بگذارند.

تغییر آیفون به USB-C مهم است – این کار نه تنها کابل‌ها را بین آیفون‌ها و دستگاه‌های اندرویدی، بلکه بین آیفون‌ها و محصولات خود اپل، مانند iPad یا MacBook، سازگار می‌کند. در واقع، به نظر می رسد که USB-C مورد بحث ترین ویژگی آیفون در تمام دوران است!

در حال حاضر بیش از 100000 مقاله خبری درباره درگاه USB-C آیفون 15 نوشته شده است

در یک ماه قبل از عرضه آیفون 15 و یک هفته پس از عرضه آن در برخی بازارها، بیش از 150000 مقاله خبری آنلاین در مورد اتصال USB-C صحبت می کنند.

در مقایسه، بریدگی Dynamic Island معرفی شده با آیفون 14 حدود 7200 مقاله در مورد آن در زمان مشابه قبل و بعد از عرضه آیفون 14 نوشته شده بود، که نمونه ای عالی از این است که پورت/کانکتور USB-C آیفون 15 چقدر بزرگ است. و بله، حق با شماست که فرض کنید برخی از پوشش‌ها باعث می‌شود به نظر برسد که استفاده از USB-C در آیفون بهترین چیز از زمان تکه‌شدن نان است.

اما این چیزی است که طرفداران سامسونگ و اندروید سال‌هاست به آن عادت کرده‌اند و هیچ‌کس انتظار نداشت که امسال تغییر کند. ما فقط خوشحالیم که اپل بالاخره تصمیم عاقلانه ای گرفت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.