چگونه در اینستاگرام آنلایک کنیم؟

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای ارتباط با دوستان و خانواده است، اما گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که پستی را که عمداً قصد آن را نداشته اید، دوست داشته اید.

در چنین مواردی می توانید پست را لایک نکنید. لغو دوست داشتن یک پست را می توان در یک چشم به هم زدن انجام داد، به شرطی که بدانید چگونه آن را انجام دهید.

جواب سریع

برای حذف لایک پست در اینستاگرام، روی نماد قلب کلیک کنید، و خواهید دید که رنگ قرمز در نماد قلب خالی می شود. پس از آن، پست از لیست پست های پسندیده شما حذف می شود و به شخصی که آن را ارسال کرده است اطلاع رسانی نمی شود.

در این پست، نحوه حذف لایک در اینستاگرام را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما در مورد اینکه چرا ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید و مراحلی که برای حذف موفقیت آمیز لایک در اینستاگرام باید بردارید، بحث خواهیم کرد. بنابراین، اگر فکر می‌کنید چگونه در اینستاگرام لایک کنید، ادامه مطلب را بخوانید!

دلایل عدم لایک کردن پست در اینستاگرام

لایک کردن پست در اینستاگرام اغلب به دلایل شخصی است. ممکن است تصویر کیفیت پایینی داشته باشد و ظاهر خوبی نداشته باشد، یا چیزی است که شما به آن علاقه ندارید. ممکن است شخصی که عکس را پست کرده است، دوست نداشته باشید.

دلیل قابل توجه دیگر می تواند این باشد که عکس لایک های زیادی دارد و شما نمی خواهید بخشی از آن باشید. به همین ترتیب، ممکن است به طور تصادفی تصویر را دوست داشته باشید و اکنون بخواهید آن را لغو کنید. به هر دلیلی، لایک نکردن یک پست کاری است که می توانید در یک چشم به هم زدن انجام دهید.

وقتی یک پست در اینستاگرام را لایک نکنید چه اتفاقی می افتد؟

وقتی پستی را در اینستاگرام لایک نمی‌کنید، به این معنی است که دیگر آن پست را دوست ندارید. مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، هیچ اطلاعیه ای برای شخصی که پست را ارسال کرده است ارسال نمی شود.

آموزش لغو لایک کردن پست در اینستاگرام

لغو لایک کردن یک پست در اینستاگرام بسیار ساده است. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • اینستاگرام را در هر دستگاهی باز کنید.
  • پستی را که قصد لغو آن را دارید پیدا کنید.
  • روی نماد قلب زیر پست ضربه بزنید و کارتان تمام شد.
  • همین! رنگ قرمز در نماد قلب اکنون خالی می شود و نشان می دهد که شما بخشی از افرادی نیستید که پست را پسندیده اند.

چگونه لایک ها را از چندین پست اینستاگرام حذف کنیم؟

همچنین می‌توانید لایک‌های چند پست اینستاگرام را همزمان از Activity خود حذف کنید. با این حال، این ویژگی تنها در برنامه اینستاگرام برای اندروید و آیفون در دسترس است.

  1. با در نظر گرفتن این موارد، مراحل زیر را باید دنبال کنید:
  2. برنامه اینستاگرام را روی دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید.
  3. روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  4. سپس روی نماد منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  5. از میان گزینه های ارائه شده، «فعالیت شما» را انتخاب کنید.
  6. روی “Your activity” ضربه بزنید.
  7. “Likes” را انتخاب کنید.
  8. روی “Select” در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  9. تمام پست‌هایی که می‌خواهید unlike شوند را انتخاب کنید. برای فیلتر کردن لایک‌هایتان قبل از انتخاب، روی «مرتب‌سازی و فیلتر کردن» در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و اولویت‌های مرتب‌سازی خود را انتخاب کنید.
  10. پس از انجام این کار، روی “Unlike” در پایین ضربه بزنید تا لایک های خود را حذف کنید.

جمع بندی

اگر در اینستاگرام فعال هستید، به طور تصادفی یکی دو عکس را لایک کرده اید که قصد نداشتید.

شاید به سرعت در فید خود پیمایش می‌کردید، و انگشتتان لیز خورده است، یا قبل از اینکه بتوانید به عکس نگاه کنید، دکمه لایک را فشار داده‌اید. به هردلیلی، اگر می خواهید عکسی را در اینستاگرام لایک نکنید، بسیار آسان است. به عکسی که دوست داشتید بروید و دوباره دکمه لایک را بزنید. با این کار تصویر از لیست عکس های پسندیده شما حذف می شود.

تمام چیزی که وجود دارد همین است! بنابراین دفعه بعد که به طور تصادفی عکسی را در اینستاگرام لایک کردید، نگران نباشید. شما به راحتی می توانید آن را تنها با چند ضربه بزنید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.