قیمت Galaxy S23 FE برگ برنده احتمالی سامسونگ در برابر پیکسل 8!

شایعات متعددی در مورد گلکسی اس 22 FE وجود داشت اما این گوشی هرگز نور روز را ندید. این مایه شرمساری بود زیرا محصولات Fan Edition راهی مقرون به صرفه برای تجربه ویژگی های اصلی محصولات برتر هستند. افشای اطلاعات تقریباً همه چیز را در مورد این گوشی فاش کرده است و اکنون قیمت ایالات متحده برای دستگاه به بیرون درز کرده است.

My Smart Price گزارش می دهد که قیمت Galaxy S23 FE در ایالات متحده از 599 دلار شروع می شود. این باعث می شود آن را 100 دلار مقرون به صرفه تر از Galaxy S21 FE کند و به آن کمک کند تا به یکی از بهترین پرچمداران اقتصادی سال تبدیل شود.

دو دلیل پشت آن وجود دارد. برخلاف گلکسی S21 FE، انتظار نمی رود که گلکسی اس 23 FE پردازنده مشابهی با همتایان برتر خود داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که در ایالات متحده، این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 استفاده خواهد کرد که به زودی یک تراشه قدیمی دو نسل خواهد بود.

البته هنوز هم برای اکثر موارد استفاده از گوشی های هوشمند به اندازه کافی سریع است، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که آخرین تراشه کوالکام نیست. اما با توجه به اینکه قیمت گلکسی اس 23 مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 از 799 دلار شروع می شود، در صورت تحقق این شایعه قیمت، احتمالاً اکثر مردم از اسنپدراگون 8 نسل 1 ناراحت نخواهند شد.

دلیل دیگر این است که قیمت پیکسل 8 آینده گوگل با قیمت 699 دلار شایع شده است. اگرچه شایعه شده سیستم دوربین سه گانه Galaxy S23 FE متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی احتمالاً عکس های بسیار مناسبی می گیرد، اما حتی یک وصله برای دوربین های پیکسل 8 نخواهد بود.

قیمت اولیه پایین‌تر Galaxy S23 FE می‌تواند به سامسونگ کمک کند مصرف‌کنندگانی را جذب کند که خیلی به عملکرد دوربین اهمیت نمی‌دهند.

طراحی Galaxy S23 FE ترکیبی از Galaxy S23 و Galaxy A54 خواهد بود. ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی 120 هرتزی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. بازارهای بین المللی ظاهرا چیپست Exynos 2200 را دریافت خواهند کرد. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم است که با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

اگرچه برخی شایعات قبلی گفته بودند که این گوشی در ماه سپتامبر معرفی می شود، اما اکنون 4 اکتبر (چهارشنبه 12 مهر 1402) به نظر می رسد یک تاریخ راه اندازی محتمل تر باشد، یعنی زمانی که پیکسل 8 نیز رونمایی خواهد شد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.