ردمی نوت 13 پرو و پرو پلاس با تمام زیبایی خود در آستانه عرضه فردا می درخشد

برند شیائومی، ردمی، فردا سری نوت 13 پرو را عرضه می کند و قبلاً گزینه رنگ قهرمان نوت 13 پرو پلاس را به نمایش گذاشته است – یک نوع چرمی با چهار رنگ مختلف در پشت. امروز، این شرکت دو رنگ دیگر را فاش کرد – یکی سفید پرسلن (که از چینی واقعی ساخته نشده است) و مشکی نیمه شب نام دارد. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند جدید دارای دوربین 200 مگاپیکسلی با OIS و “دیافراگم بزرگ” خواهد بود. Redmi با افتخار در Weibo اعلام کرد که Redmi Note 13 Pro+ عکس‌های بهتر از همیشه در شب تولید می‌کند. همچنین به لطف معماری جدید دارای حفاظت IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است که امکان عایق بندی آسان قاب جدید را فراهم می کند و از داخل در برابر عناصر محافظت می کند.

با بازگشت به رنگ‌ها، سفید چینی طبق نمایه رسمی Weibo دارای بدنه شیشه‌ای با بافت سرامیکی خواهد بود، در حالی که Redmi آن را «مشکی نیمه‌نیت» «یک انتخاب کلاسیک» می‌نامد. قسمت بالایی شیشه شفاف است، در حالی که قسمت پایینی مات است اما کل پانل یک شیشه یک تکه است.

رونمایی فردا، 21 سپتامبر انجام می شود. این رویداد در چین برگزار می شود، به این معنی که باید کمی بیشتر برای عرضه بین المللی صبر کنیم. همچنین شاهد معرفی پوشیدنی های TWS Redmi Buds 5 با کاهش نویز 46 دسی بل خواهیم بود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.