Galaxy S23 FE با دریافت گواهینامه جدید در راه است

طرفداران گوشی های هوشمند گلکسی اس Fan Edition سامسونگ مدت هاست که منتظر دستگاه بعدی در این خط هستند. سامسونگ تصمیم گرفت گلکسی اس 22 FE را به دلایلی که این شرکت هرگز روشن نکرده بود عرضه نکند (اگرچه تاخیر در عرضه گلکسی اس 21 FE ممکن است ربطی به آن داشته باشد)، اما می خواهد امسال با گلکسی اس 23 اف ای به مسیر خود بازگردد. همراه چیکاو باشید.

گلکسی اس 23 FE در چند هفته اخیر بیشتر سر و صدا کرده است و این هفته این دستگاه گواهینامه جدیدی دریافت کرده و یک قدم به عرضه رسمی نزدیکتر شده است. این گواهینامه خاص از سازمان توسعه رسانه Infocomm سنگاپور (IMDA) گرفته شده است، که شماره مدل گوشی (SM-S711B/DS) و ویژگی‌های اتصال (5G، NFC، Wi-Fi و بلوتوث) را فهرست می‌کند.

این گواهینامه هیچ جزئیات دیگری را در مورد تلفن ارائه نمی دهد، اما افشای اطلاعات و ظاهر قبلی به صورت آنلاین به ما ایده بسیار خوبی از آنچه را که باید انتظار داشته باشیم، داده است. S23 FE مشخصاتی مشابه گلکسی S23 خواهد داشت، اما شباهت هایی نیز با گلکسی S22 دارد، مانند تراشه اگزینوس 2200 در بیشتر بازارها (احتمالا با عملکرد سریع تر از S22) و در برخی از Snapdragon 8 Gen 1. کشورها.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED، 8 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین زوم 3 برابری 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که حداکثر با 25 وات شارژ می شود.

انتظار می رود S23 FE مانند مدل های قبلی خود دارای گواهینامه IP67 طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار باشد. از نظر نرم‌افزاری، اندروید 13 سال گذشته را با One UI 5.1 در بالا و تضمین چهار ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید دریافت خواهید کرد.

گزینه های رنگ گلکسی S233 FE شامل گرافیت، نعنایی، بنفش/یاسی بنفش و سفید خواهد بود، اگرچه می توانید انتظار داشته باشید که در دسترس بودن این رنگ ها در کشور متفاوت باشد. مشخص نیست مصرف کنندگان چه زمانی می توانند به تلفن دست پیدا کنند. ممکن است برخی باید تا سال 2024 صبر کنند زیرا این احتمال وجود دارد که راه اندازی اولیه فقط بازارهای منتخب را هدف قرار دهد.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.