گلکسی واچ 6 به زودی با رقبای زیادی از سوی گوگل، وان پلاس و شیائومی روبرو خواهد شد

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک بدون شک بهترین ساعت های هوشمندی هستند که کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی می توانند در حال حاضر بخرند. با این حال، رقابت در بخش ساعت های هوشمند Wear OS به زودی داغ خواهد شد و سامسونگ به زودی با گرمای گوگل، وان پلاس و شیائومی مواجه خواهد شد، زیرا به نظر می رسد آنها در حال آماده سازی ساعت های هوشمند Wear OS جدید هستند.

Google Pixel Watch 2 سخت افزار بهبود یافته است، در حالی که OnePlus و Xiaomi می توانند به زودی اولین ساعت های هوشمند مبتنی بر Wear OS خود را عرضه کنند. همراه چیکاو باشید.

Google Pixel Watch 2 دارای حسگر دمای پوست شبیه Galaxy Watch 6 است

گوگل به زودی نسل دوم ساعت هوشمند پیکسل خود را با سیستم عامل Wear OS 4 راه اندازی می کند. Pixel Watch 2 در اصل از همان طراحی پیکسل واچ نسل اول استفاده می کند اما چندین پیشرفت داخلی را به همراه خواهد داشت. بر اساس افشای اطلاعات و گزارش های مختلف، پیکسل واچ 2 دارای پردازنده Snapdragon W5 Gen 1 با چهار هسته CPU Cortex-A53 خواهد بود. این یک تراشه 4 نانومتری است و گزارش شده است که پیکسل واچ 2 عمر باتری را به شدت بهبود بخشیده است.

بر اساس گزارش‌ها، این ساعت هوشمند دارای سنسور ضربان قلب جدید است که ردیابی سلامت دقیق‌تر و ثابت‌تری را ارائه می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که دارای سنسور دمای پوست است که قبلاً فقط در گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 6 سامسونگ موجود بود. همچنین به نظر می رسد ساعت هوشمند آینده گوگل دارای ردیابی استرس (با پشتیبانی Fitbit) و رابط کاربری بهبود یافته برای تمرینات است که کاربران را تشویق می کند تا به اهداف تمرینی خود برسند.

همچنین گفته می شود پیکسل واچ 2 دارای ویژگی های ایمنی شخصی بهبود یافته ای است. هنگامی که Pixel Watch جفت شده تصادف خودرو را تشخیص می دهد، می تواند اطلاعات اصلی پزشکی کاربر را روی صفحه نمایش نشان دهد. نسخه LTE ساعت هوشمند حتی می تواند موقعیت مکانی شما را با مخاطبین اضطراری قابل اعتماد در چنین شرایطی ارسال کند. ویژگی بررسی ایمنی، که بررسی می‌کند پس از انقضای تایمر معکوس تنظیم‌شده، پاسخ می‌دهید یا خیر، ظاهراً به Pixel Watch 2 می‌آید. اگر کاربر پاسخ ندهد، اعلانی برای مخاطبین اضطراری ارسال می‌کند.

OnePlus و OPPO می‌توانند ساعت‌های هوشمند Wear OS را اواخر امسال عرضه کنند

در حالی که OnePlus چند ساعت هوشمند منتشر کرده است، آنها باندهای تناسب اندام در قالب یک ساعت هوشمند بودند که فاقد سیستم عامل واقعی بودند. اگرچه این شرکت قصد دارد به زودی یک ساعت هوشمند واقعی عرضه کند. بر اساس گزارش‌های @realMlgmXyysd، OPLUS، شرکت مادر OnePlus، OPPO و Realme، در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی است که دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای با وضوح 466 در 466 پیکسل است. این پردازنده دارای همان پردازنده Snapdragon W5 Gen 1 است که در Pixel Watch 2 استفاده شده است. همچنین گفته می شود که دارای پردازنده کمکی BES 2700 برای انجام کارهای دیگر است.

این ساعت هوشمند دارای دو مدل OWW231 و OWWE231 می باشد. OWW231 برای بازار چین در نظر گرفته شده است و می تواند اندروید 11 Go را اجرا کند. با این حال، طبق گزارش ها، OWWE231 سیستم عامل Wear OS را اجرا خواهد کرد و برای بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است. برخی فاش‌شده‌ها ادعا می‌کنند که ساعت بعدی OnePlus می‌تواند در رنگ‌های سیاه و سفید موجود باشد و دارای ویژگی‌هایی مانند سنسور ضربان قلب، ECG، نمایشگر همیشه روشن، اندازه‌گیری SpO2، حرکات مشت، ردیابی خواب، ردیابی استرس و ردیابی تمرین باشد. همچنین گفته می شود که دارای eSIM برای اتصال سلولی است.

اوپو همچنین می تواند این ساعت هوشمند را در بازارهای جهانی عرضه کند. برخی از واچ فیس های آن ماه ها قبل از عرضه لو رفته بود. به نظر می رسد وان پلاس و OPPO روی ساعت های هوشمند Wear OS خود برای عرضه جهانی کار می کنند.

شیائومی اولین ساعت هوشمند Wear OS خود را به نمایش گذاشته است

گوگل اولین ساعت هوشمند Wear OS شیائومی را به نمایش گذاشته است. ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS 4 که Watch 2 Pro نامیده می‌شود، ظاهراً دارای صفحه نمایش OLED دایره‌ای 1.43 اینچی با وضوح 466 در 466 پیکسل است. گفته می شود که این گوشی مجهز به پردازنده Snapdragon W5+ Gen 1، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 500 میلی آمپر ساعتی است. دارای بدنه استیل ضد زنگ، محافظ صفحه گوریلا گلس، مقاومت در برابر آب تا 5ATM و تاج چرخشی است.

شیائومی اولین ساعت هوشمند Wear OS خود را به نمایش گذاشته است - چیکاو

طبق گزارشات، نرم افزار MIUI مبتنی بر Wear OS 4 را اجرا می کند. ساعت شیائومی 2 پرو دارای نمایشگر ضربان قلب، ECG، سنسور دمای پوست، ردیابی خواب و حدود 150 حالت ورزشی است. این ساعت هوشمند ممکن است با یک بار شارژ تا 80 ساعت دوام بیاورد.

برای رقابت با این ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear، سامسونگ باید بازی خود را ارتقا دهد و پیشرفت‌های عمده‌ای را به ارمغان بیاورد. قبلاً گزارش داده بودیم که باید از پردازنده‌های 5 نانومتری Exynos W920 و Exynos W930 خود ارتقا یابد. همچنین باید GPS و دقت ردیابی ضربان قلب خود را به طور عمده بهبود بخشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.