شایعه: گوشی ویوو X100 با مدیاتک 9300 رقیب عملکرد آیفون 15 پرو خواهد بود

سری Vivo X100 مدت‌هاست که در شایعات بوده و به نظر می‌رسد بالاخره به عرضه آن نزدیک شده‌ایم. مدل‌های مورد انتظار Vivo X100 و X100 Pro باید در ماه نوامبر عرضه شوند، با این حال، منتظر تایید رسمی هستیم. گزارش شده است که هر دو دستگاه دارای برخی از ویژگی‌های دوربین قوی هستند و اکنون یک منبع آگاه می‌گوید که چیپ‌ست به اندازه‌ای قدرتمند برای رقابت با A17 Pro SoC اپل بسته بندی خواهند کرد. در اینجا جزئیات است. همراه چیکاو باشید.

به گفته‌ی مشاور دیجیتال چت استیشن، سری Vivo X100 دارای چیپست Dimensity 9300 در زیر کاپوت است که ادعا می‌شود قدرتمندترین چیپست 5G مدیاتک تا به امروز است. بر اساس اطلاعات موجود تا کنون، مدیاتک مقدار قابل توجهی از قدرت شلیک را در Dimensity 9300 قرار داده است. انتظار می‌رود که این چیپ‌ست تنها از هسته‌های قدرتمند تشکیل شده باشد، به این معنی که چیپست می‌تواند از یک CPU هشت هسته‌ای با 4x Cortex-X4 + 4x Cortex استفاده کند. -معماری A720 شایان ذکر است که چیپست دارای Cortex-A520 نیست.

بر اساس گزارش‌ها، این تراشه با استفاده از فرآیند N4P ساخته خواهد شد، یک راه‌حل پیشرفته ۴ نانومتری که در مقایسه با فرآیندهای N5 و N4، عملکرد را بهبود می‌بخشد و راندمان انرژی را بهبود می‌بخشد. اگرچه تراشه A17 Pro موجود در مدل‌های آیفون پرو اپل بر روی فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته شده است، اما گفته می‌شود که Dimensity 9300 از نظر عملکرد و کارایی رقیب شایسته‌ای است.

از آنجایی که هیچ امتیاز معیاری برای Dimensity 9300 در دسترس نیست، بهتر است این شایعات را با کمی نمک کنار بگذارید. در رابطه با سری Vivo X100، این شرکت تایید کرده است که تا قبل از پایان سال جاری رونمایی خواهد شد که کاملا مشهود است. شایعات حاکی از عرضه در ماه نوامبر هستند، بنابراین باید منتظر تایید رسمی در ماه آینده باشیم.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.