چگونه یک کامنت را در اینستاگرام لایک کنیم؟

بخش نظرات اینستاگرام گاهی اوقات می تواند بسیار جالب باشد. و گاهی اوقات، نظرات بهترین چیز در مورد یک پست است. مردم این آزادی را دارند که نظرات خود را از پشت صفحه کلید بنویسند، و اغلب خلاق هستند.

از تعداد لایک های آن کامنت متوجه خواهید شد که کدام نظر بیشترین محبوبیت را دارد. بنابراین اگر می‌خواهید به کامنت‌کننده بفهمانید که نظر او را پسندیده‌اید، می‌توانید آن را لایک کنید. بنابراین، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

جواب سریع

برای لایک کردن نظر، به پست مربوطه بروید و روی نظرات کلیک کنید تا بخش نظرات باز شود. از لیست نظرات، یکی را که بیشتر دوست دارید پیدا کنید. یک دکمه قلب کوچک در کنار نظر وجود خواهد داشت. برای لایک نظر روی آن کلیک کنید. وقتی روی دکمه قلب ضربه می زنید باید قرمز شود. قرمز اینگونه است که می دانید مورد پسند واقع شده است.

لایک کردن یک نظر کار دشواری نیست. با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی در اپلیکیشن اینستاگرام این اقدام را انجام دهید. همراه چیکاو باشید.

چرا کامنت ها را در اینستاگرام لایک می کنیم؟

کامنت جایی است که مردم نظرات خود را برای یک پست درج می کنند. اگر آنچه را که آنها نظر داده اند دوست دارید، می توانید آن کامنت را لایک کنید. افراد به دلایل مختلف پست های اینستاگرام را دوست دارند. ابتدا یک کامنت را لایک می‌کنید تا به آنها اطلاع دهید که نظرشان را دوست دارید. این می تواند ناشی از علاقه واقعی یا حسن نیت باشد.

دوم، مردم نظرات را دوست دارند تا به شماره اضافه کنند. در حالی که بخش نظرات هر پست یا میم را در اختیار دارید، ممکن است متوجه شده باشید که برخی از نظرات هزاران لایک دارند.

این پشتوانه صدا در فضای مجازی است. به عنوان مثال، اگر یک کاربر در مورد یک پست خبری خاص نظری گذاشته باشد که همه با آن موافق هستند، تعداد لایک ها نشان دهنده وزن آن نظر است.

مراحل لایک کامنت در اینستاگرام

اگر می‌دانید چگونه بخش نظرات یک پست را پیدا کنید، لایک کردن یک کامنت در اینستاگرام کار ساده‌ای نیست. در این پست فرآیند گام به گام مورد بحث قرار خواهد گرفت تا به شما کمک کند نظر را سریع لایک کنید.

مرحله 1: اینستاگرام را راه اندازی کنید و وارد شوید

پس از باز کردن برنامه اینستاگرام در دستگاه خود، وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به سیستم، در صفحه اصلی برنامه قرار خواهید گرفت.

مرحله 2: پست را پیدا کنید

از صفحه اصلی، به پایین بروید تا پستی با نظر دوست داشتنی پیدا کنید.

اگر قبلاً نظری دارید که دوست دارید، حسابی را با آن پست در بخش جستجو پیدا کنید. نام کاربری آنها را در نوار جستجو وارد کنید و نتایج خود را خواهید داشت.

مرحله سوم: به بخش نظرات بروید

هنگامی که پست را پیدا کردید، پیش نمایشی از چند مورد از آخرین نظرات را درست زیر پست خواهید دید. روی نظرات کلیک کنید تا منوی کامل نظرات روی صفحه نمایش شما ظاهر شود.

اکنون می توانید عنوان و لیست نظرات را در زیر مشاهده کنید. برای یافتن نظری که دوست دارید به پایین بروید.

مرحله چهارم: نظر را لایک کنید

در کنار هر نظر یک دکمه قلب کوچک پیدا خواهید کرد. روی قلب مجاور کامنتی که دوست دارید کلیک کنید. قرمز می شود تا به شما اطلاع دهد که پسندیده است.

اگر به اشتباه نظری را لایک کرده اید و می خواهید آن را لغو کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره روی قلب قرمز ضربه بزنید. اگر نماد قلب دیگر قرمز نیست، لایک شما حذف شده است.

سوالات متداول

 

لایک پیام در  دایرکت اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

برای لایک کردن پیام در دایرکت اینستاگرام:

  1. به مکالمه ای که به نظرتان جالب است بروید.
  2. برای یافتن پیامی که دوست دارید پیمایش کنید.
  3. روی پیامی که دوست دارید دابل کلیک کنید، یک قلب قرمز کوچک در پایین پیام ظاهر می شود.

به این معنی است که شما پیامی را پسندیده اید که دوستتان می تواند آن را ببیند.

نماد لایک در اینستاگرام چیست؟

دکمه لایک در اینستاگرام با نماد قلب نشان داده می شود. با کلیک بر روی قلب ها آنها قرمز می درخشند، که نشان دهنده لایک شدن پست یا نظر است.

جمع بندی

آگاهی از تمام ترفندها و دانش یک اپلیکیشن به شما کمک کند تا از تمامی امکانات با برنامه استفاده کنید. شما به راحتی می توانید یک کامنت در اینستاگرام را لایک کنید و از طریق این چند مرحله ساده به آنها اطلاع دهید که با نظر آنها موافق هستید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.