Galaxy Z Fold 3, Fold 4 به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را دریافت می‌کند

سامسونگ طی یک هفته گذشته به‌سرعت به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را منتشر کرده است. گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فولد 4 جدیدترین گوشی‌ها و اولین گوشی‌های تاشو هستند که به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را دریافت کردند. آپدیت جدید در حال حاضر در اروپا در دسترس است.

Galaxy Z Fold 3 و Z Fold 4 به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را در اروپا دریافت می‌کنند

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy Z Fold 3 دارای نسخه سیستم‌افزار F926BXXS5FWH9 است، در حالی که Galaxy Z Fold 4 به‌روزرسانی جدید را با نسخه سیستم‌افزار F936BXXS4DWHA دریافت می‌کند. به‌روزرسانی‌هایی که این تلفن‌ها دریافت می‌کنند حاوی وصله امنیتی سپتامبر 2023 است که بیش از 60 نقص امنیتی را برطرف می‌کند، بنابراین انتظار نداشته باشید که ویژگی‌های جدید یا بهبود عملکرد را ببینید.

اگر گلکسی زد فولد 3 یا گلکسی زد فولد 4 در اروپا دارید، می‌توانید همین الان به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید را بررسی کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید. همچنین می توانید آخرین فایل های فریمور این گوشی ها را از پایگاه داده سیستم عامل ما دانلود کرده و به صورت دستی فلش کنید.

گلکسی زد فولد 3 با اندروید 11 عرضه شد، در حالی که گلکسی زد فولد 4 با اندروید 12 از قبل نصب شده بود. هر دو گوشی چند روز پیش آپدیت One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کردند. نرم افزار جدید چندین پیشرفت چندوظیفه ای را به همراه داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.