گلکسی A05s ممکن است شبیه به A05 به نظر برسد، اما برای راه اندازی دوربین سه گانه

در میان عرضه‌های پرچم‌دار و دستگاه‌های Fan Edition آینده، گلکسی A05 در آستانه تبدیل شدن به یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های سامسونگ در خط تولید خود است. A05 می تواند اواخر امسال وارد قفسه ها شود، با این فرض که سامسونگ یک برنامه 12 ماهه عرضه را در ذهن دارد. سلف آن، گلکسی A04، در اکتبر 2022 معرفی شد.

علاوه بر گلکسی A05، که اخیراً از طریق چند عکس زنده منتشر شده توسط آژانس ملی مخابرات برزیل، آن را مشاهده کردیم، گفته می‌شود که سامسونگ نیز در حال کار بر روی نسخه گلکسی A05s است.

عکس‌های زنده از گلکسی A05s هنوز در وب وجود ندارد، اما مجموعه‌ای از رندرهای جدید (از طریق MySmartPrice) تلاش می‌کنند تصویر واضح‌تری از طراحی گوشی از چندین زاویه ارائه دهند.

رندرهای موجود رسمی نیستند. آنها از سامسونگ نمی آیند، اما احتمالاً با استفاده از داده ها و ابعاد فاش شده ایجاد شده اند. در تئوری، آنها باید طرح رسمی را تا حد امکان منعکس کنند.

Galaxy A05s دارای سه دوربین در پشت است

در اکثر موارد، همانطور که در این رندرها مشاهده می شود، Galaxy A05s از عکس های زنده مشاهده شده در ماه آگوست بسیار شبیه به Galaxy A05 است. هر دو گوشی دارای پنل پشتی مسطح، حاشیه های ضخیم پایینی، بریدگی های Infinity-U برای دوربین سلفی و رنگ راه راه هستند.

یک تفاوت بزرگ بین این دو گوشی این است که گلکسی A05 دارای دوربین دوگانه در پشت است، در حالی که گلکسی A05s احتمالاً دارای سه دوربین است. با توجه به اینکه همین اختلاف سال گذشته گلکسی A04 و گلکسی A04s را متمایز کرد، منطقی است.

دقیقاً زمان عرضه گلکسی A05 و A05s مشخص نیست، اما هر چقدر هم که غیرقابل درک باشد، گلکسی A04s زودتر از گلکسی A04 در سال گذشته به فروش رفت. سامسونگ ممکن است برنامه ای مشابه برای سری A05 در ذهن داشته باشد، اما باید منتظر ماند و دید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.