چرا از اینستاگرام اعلان دریافت نمی کنم؟

نوتیفیکیشن ها گاهی اوقات در اینستاگرام نجات دهنده هستند و هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. چه پاسخ دادن سریع به یک شخص خاص، تنظیم کردن جریان های زنده مورد علاقه خود، یا ردیابی واکنش افراد به پست های شما؛ شما همیشه در صدر فعالیت هستید و وقتی به دلایلی از دریافت نوتیفیکیشن از اینستاگرام خودداری می کنید، خسته کننده می شود. اما دلیل عدم دریافت نوتیفیکیشن از اینستاگرام چیست؟ همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. برای یکی، اعلان شما از تنظیمات دستگاه شما ممکن است خاموش باشد. همچنین ممکن است اعلان‌های برنامه اینستاگرام غیرفعال باشد. برای روشن کردن آنها، به بخش تنظیمات دستگاه یا برنامه اینستاگرام خود مراجعه کنید. دلایل دیگر می‌تواند حافظه پنهان یا روشن بودن حالت ذخیره انرژی باشد.

اگر می‌خواهید دلیل مشکل اعلان‌های اینستاگرام خود را بدانید، این مقاله پنج دلیل و راه‌حل‌های احتمالی را توضیح می‌دهد.

پنج راه حل برای عدم دریافت اعلان اینستاگرام

دریافت نکردن اعلان‌های اینستاگرام می‌تواند دردسرساز باشد. چه از اینستاگرام برای اهداف شخصی یا تجاری استفاده کنید، بسیاری از پیشنهادات را بدون اطلاع رسانی از دست خواهید داد. و وقتی این اتفاق می افتد، مردم روش های مختلفی را امتحان می کنند اما به ندرت دلیل واقعی را پیدا می کنند. در اینجا چند دلیل و راه حل برای عیب یابی مشکل اعلان های اینستاگرام شما آورده شده است.

اعلان‌های اینستاگرام را روشن کنید

اگر اعلان اینستاگرام شما از تنظیمات برنامه خاموش باشد، اعلان دریافت نخواهید کرد. برای اینکه بفهمید دلیل عدم دریافت اعلان‌ها این است، این مراحل را دنبال کنید:

  • وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.
  • به پروفایل خود بروید
  • روی نماد سه خط در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  • از منوی پاپ آپی که ظاهر می شود، تنظیمات را انتخاب کنید.
  • به Notifications بروید.
  • باید اطمینان حاصل کنید که کلید Pause All تحت Push Notification خاموش است. با این کار مجوزهای فشار اعلان باز نگه می‌دارند.

می‌توانید از گزینه‌های موجود برای فعال یا غیرفعال کردن اعلان فعالیت‌های خاص مانند دنبال کردن، لایک کردن، نظر دادن و غیره استفاده کنید. اگر همه گزینه‌ها را فعال کرده‌اید، دلیل ممکن است چیز دیگری باشد. برای دانستن به ادامه مطلب بروید

اعلان‌های دستگاه را روشن کنید

دلیل دیگر می تواند اعلان دستگاه شما باشد. باید اطمینان حاصل کنید که اعلان دستگاه شما برای برنامه اینستاگرام فعال است. برای فعال کردن اعلان‌های دستگاه برنامه اینستاگرام با موفقیت این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه تنظیمات دستگاه را باز کنید.
  • به قسمت Apps بروید و روی آن کلیک کنید.
  • اپلیکیشن اینستاگرام را از منو جستجو کنید.
  • روی Notifications کلیک کنید.
  • کلید نمایش/همه اعلان‌ها را روشن کنید.

اگر ضامن از قبل روشن بود، دلیل می تواند چیز دیگری باشد. با این حال، در بیشتر موارد، اعلان‌های دستگاه خاموش می‌شوند، بنابراین به شدت توصیه می‌شود از روشن بودن آن اطمینان حاصل کنید.

مسئله شبکه

اگر از اینستاگرام اعلان دریافت نمی کنید، مشکل اتصال شبکه شما می تواند باشد. وقتی شبکه ضعیف باشد، برنامه در حال اجرا در پس‌زمینه کار نمی‌کند و اعلان را به شما نشان نمی‌دهد. با این حال، این موقتی است، زیرا یک شبکه نمی تواند همیشه ضعیف باشد. بنابراین اگر پس از تعمیر شبکه خود همچنان با مشکلاتی مواجه هستید، سعی کنید راه‌حل‌های دیگری را پیدا کنید.

DND یا Power Mode را بررسی کنید

فعال کردن «مزاحم نشوید» همه اعلان‌های شما از جمله پیامک، تماس‌ها و اعلان‌های فشاری را از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام خاموش می‌کند. بنابراین اگر هیچ اعلان فشاری از اینستاگرام دریافت نمی کنید، بررسی کنید که آیا ویژگی DND را در گوشی خود فعال کرده اید یا خیر.

در مرحله بعد، بررسی کنید که آیا گوشی شما در حالت ذخیره انرژی است یا خیر. حالت ذخیره انرژی با جلوگیری از اجرای پس‌زمینه برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، از تخلیه سریع باتری شما محافظت می‌کند. این حالت همچنین تمام اعلان‌های فشاری شما را غیرفعال می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که این ویژگی برای دریافت اعلان‌های اینستاگرام خاموش است.

پاک کردن حافظه پنهان

حافظه پنهان اینستاگرام می تواند فضای دستگاه شما را اشغال کند و شما را از دریافت هر گونه اعلان جدید از برنامه باز دارد. کش ها داده هایی هستند که از برنامه روی دستگاه شما ذخیره می شوند تا تجربه ای سفارشی را به شما ارائه دهند.

با این حال، هنگامی که با مشکلاتی مانند عدم دریافت اعلان از برنامه مواجه شدید، سعی کنید کش اینستاگرام را از دستگاه خود پاک کنید.

به روز رسانی برنامه

اغلب اوقات، برنامه‌ها به دلیل داشتن یک به‌روزرسانی جدید شروع به خرابی می‌کنند. نسخه‌های قدیمی‌تر شروع به تاخیر می‌کنند یا برخی از ویژگی‌ها را متوقف می‌کنند تا شما را وادار به به‌روزرسانی به نسخه‌های جدیدتر برنامه کنند.

بنابراین اگر از اینستاگرام خود اعلان دریافت نمی کنید، ممکن است به این دلیل باشد که یک به روز رسانی جدید در بازار وجود دارد. بهتر است برنامه های خود را به روز نگه دارید تا از ویژگی های جدید لذت ببرید و سایر جنبه های برنامه به درستی کار کنند.

سوالات متداول

چرا اعلان‌های اینستاگرام را حتی با وجود روشن بودن دریافت نمی‌کنم؟

اگر اعلان‌های شما قبلاً از دستگاه و برنامه شما فعال شده است، حالت DND یا هواپیما را در تلفن خود خاموش کنید تا اعلان‌ها را دریافت کنید. همچنین می توانید به روز رسانی های جدیدتر را بررسی کنید.

چرا فقط وقتی اینستاگرام را باز می کنم اعلان دریافت می کنم؟

ممکن است به این دلیل باشد که پس‌زمینه در حال اجرا برای برنامه غیرفعال است. عمر باتری شما را طولانی‌تر می‌کند اما از همگام‌سازی صحیح داده‌ها در برنامه‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که به برنامه دسترسی داده اید تا در پس زمینه اجرا شود تا از اعلان ها به روز بمانید.

نتیجه گیری

ممکن است مشکلات مختلفی وجود داشته باشد که شما را از دریافت اعلان از اینستاگرام باز دارد. اگر ترفندها و رفع مشکلات رایج در برنامه را نمی دانید، پاسخ ها را در اینجا خواهید یافت. اینها چند راه حل عیب یابی بود که می توانید برای اطمینان از عملکرد خوب اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.