جعبه گشایی و نقد و بررسی Huawei Mate 60 Pro

پس از افشای اطلاعات و شایعات متعدد، هواوی در سکوت گوشی هوشمند هواوی میت 60 پرو را در چین عرضه کرد. به‌عنوان مهم‌ترین سری پریمیوم هواوی، هرگز اینقدر پایین نبوده است. اما خبر فروش خاموش در اینترنت چین منفجر شد. این اولین باری است که هواوی از زمان تحریم‌ها، گوشی 5G را با تراشه Kirin خود آورده است.

بنابراین آیا میت 60 پرو  اعلام می‌کند که گوشی‌های رده بالای هواوی تمام دیوارهای فناوری را شکسته‌اند و اکنون کاملاً به خودپژوهشی رسیده اند؟ متأسفانه، اطلاعات بسیار کمی وجود دارد که بتوان آن را تأیید کند و هنوز نمی‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم. اما هنوز هم می‌توانیم نگاهی به این Huawei mate 60 pro بیندازیم و شاید پاسخ‌هایی دریافت کنیم. همراه چیکاو باشید.

نقد و بررسی هواوی میت 60 پرو

جعبه گشایی و طراحی

جعبه کم حاشیه و بدون جزئیات فانتزی است. تنها چیزی که از آن می آموزیم این است که هواوی میت 60 پرو با شیشه Kunlun با مقاومت در برابر ضربه خوب، مجهز به سیستم دوربین Xmage و سیستم عامل هارمونی است. این نرم افزار کمی متفاوت از آن دسته از انواع جهانی گوشی های هواوی است که دارای EMUI هستند. بعداً آن را بررسی خواهیم کرد.

این گوشی هوشمند دارای ویژگی های پیشرفته و ماژول دوربین دایره ای در قسمت پشتی است. نوع ذخیره سازی 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی از طریق فروشگاه هواوی در چین با قیمت 6999 یوان به فروش می رسد که تقریباً به 960 دلار ترجمه می شود. Huawei Mate 60 Pro در چهار رنگ مختلف سبز، نقره ای، بنفش و مشکی موجود است.

این تلفن دارای ساختار منحصر به فردی است، با یک بدنه فلزی که از قاب تا نیمه پایینی پشت امتداد دارد، در حالی که نیمه بالایی یک قطعه شیشه Kunlun مقاوم در برابر ضربه با روکش مات است. انتقال کلی دوخت به طرز شگفت انگیزی انجام شده است.

جزیره دوربین به طراحی کلاسیک سری Mate 40 باز می گردد. من شخصاً فکر می کنم این بهترین زبان طراحی ظاهری هواوی است. من خوشحالم که این حلقه بزرگ را در کار بازگشت هواوی می بینم. در مرکز، به جای لوگوی لایکا، نماد سیستم دوربین Xmage افتخار هواوی است.

دوربین ها – سیستم XMAGE

این ماژول دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز 48 مگاپیکسلی تله فوتو OIS دارد که از زوم اپتیکال 3.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر پشتیبانی می کند. دوربین عقب از دیافراگم متغیر پشتیبانی می کند. سیستم دوربین XMAGE از حالت Super Night، Super Macro، Macro PiP، Pro Mode، Slow Motion، Multi Camera و حالت عکاسی AI پشتیبانی می کند. علاوه بر این، شامل یک ردیابی فوکوس پیشگویانه 4 بعدی برای عکسبرداری سریع است.

دوربین ها – سیستم XMAGE - چیکاو

اکنون آن را برگردانید و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با پشتیبانی HDR برای سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد. در واقع، سوراخ‌های سه‌بعدی با لنز عمق سه‌بعدی با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی داشت. اما از نظر بصری از جلوه های سفارشی مانند آنچه در جزیره پویا آیفون دیده ایم، پشتیبانی می کند. صفحه نمایش کمی عریض تر از اکثر پرچمداران است، اما لبه های ملایم آن به خوبی ساخته شده است که باعث می شود همچنان در دست گرفتن آن راحت باشد.

در حالی که فقط یک بلندگو روی قاب دارد، می‌تواند از دهانه گوشی در بالای دوربین جلو برای ساخت صدای استریو استفاده کند. جک هدفون وجود ندارد، اما کنترل از راه دور مادون قرمز و NFC به خوبی پشتیبانی می شوند.

نمایشگر

صفحه نمایش جلویی 6.82 اینچی OLED LTPO با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز و کاهش نور PWM 1440 هرتز است. رزولوشن عالی است و از نظر بصری با اندازه گسترده‌تر بسیار آفتاب‌گیر است. با شیشه Kunlun هواوی که در برابر ضربه مقاوم است به خوبی محافظت می شود.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، این گوشی اکنون از شبکه 5G پشتیبانی می کند. من مطمئن نیستم که در مناطق دیگر در دسترس است یا نه زیرا ما نتوانستیم هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن پیدا کنیم. اما اینجا آزمون ما در چین است. جریان داده بسیار خوب به نظر می رسد، بنابراین همچنان می توانید به گوشی های هواوی برای برتری در سیگنال دهی اعتماد کنید.

نرم افزار و عملکرد

حال به نرم افزار Harmony OS 4 نگاه کنید که سیستم عامل جدیدی است که توسط هواوی به عنوان جایگزین اندروید توسعه یافته است. این واقعاً تفاوت قابل توجهی با EMUI در تجربیات روزانه ندارد، مانند همان UI و بدون سرویس Google. اما گفته می‌شود که سیستم‌عامل Harmony به دلیل معماری توزیع‌شده‌اش، سریع‌تر و پاسخ‌گوتر است، که ممکن است آن را از EMUI نسبت به عملکرد، عمر باتری و امنیت یک پله‌تر کند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که ما فقط می توانیم با نوع چینی داشته باشیم، تماس ماهواره ای است. اما تا حد زیادی فقط برای کاربران China Telecom با برنامه ماهواره ای اختصاصی یا کاربران SatLink در دسترس است. در ویدیوی بررسی زیر سعی خواهیم کرد تا نحوه عملکرد آن را بیشتر به شما نشان دهیم.

چیپست Kirin 9000s

در مورد بیشترین بحث عملکرد، صادقانه بگویم، Kirin 9000s جدید قادر به مطابقت با چیپست های پرچمدار امسال مانند Snapdragon 8Gen2 نیست که احتمالاً به سطح Snapdragon 870 نزدیک تر است. بنابراین تفاوت چندانی با Kirin 9000 که 3 سال پیش منتشر شد، ندارد. اما این یک موفقیت بزرگ برای هواوی است. و به نظر می رسد که آنها در این مرحله موفق شده اند یک کارخانه ریخته گری جایگزین برای TSMC در سرزمین اصلی چین پیدا کنند، در حالی که در نهایت تولید تراشه موبایل را به سطح اصلی رسانده اند. من مطمئن هستم که این باعث شوک و نگرانی زیادی در صنعت خواهد شد.

باتری و شارژ و سایر ویژگی ها

هواوی میت 60 پرو دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی تا 88 وات، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 20 واتی پشتیبانی می کند. دارای استاندارد IP68 است که به این معنی است که تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه ضد آب بوده و از گرد و غبار محافظت می شود. – همه این ویژگی های محافظتی بدون نیاز به قاب یا پوشش اضافی هستند.

جمع بندی

میت 60 پرو احتمالا نقطه عطفی برای این برند خواهد بود. شاید چالش هایی که در بازار جهانی با آن مواجه شده است از بین نرود، اما این گام بسیاری از مردم را شگفت زده کرده است. ما نمی‌دانیم چرا هواوی دیروز میت 60 پرو را بی‌صدا در قفسه‌ها قرار داد، شاید آنها در حال برنامه‌ریزی چیزی بزرگ هستند. به هر حال ما همچنان امیدواریم که بازار بتواند رقابتی بماند. نظر شما درباره این محصول چیست؟
4/5 - (1 امتیاز)
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.