نقد و بررسی iQoo Z7 Pro 5G

iQoo Z7 Pro 5G جدیدترین گوشی هوشمند سری Z این شرکت در هند است. iQoo پردازنده و طراحی را به عنوان برخی از نقاط فروش منحصر به فرد گوشی معرفی می کند. با طراحی شیک تر از iQoo Z7 5G، آیا باید Z7 Pro 5G جدید را به عنوان خرید میان رده بعدی خود در نظر بگیرید؟ در اینجا افکار اولیه ما در مورد تلفن هوشمند جدید 5G است. همراه چیکاو باشید.

Z7 Pro 5G با لوازم جانبی معمولی همراه است؛  این لوازم شامل یک آداپتور برق 66 وات و یک قاب شفاف، شارژ بسیار بزرگ است. همچنین این گوشی هوشمند دارای یک پورت USB نوع A است.

iQoo Z7 Pro 5G در این رنگ آبی مردابی بسیار شیک به نظر می رسد. همچنین در رنگ Graphite Matte موجود است. این موبایل بسیار سبک است و فقط 175 گرموزن  دارد. بعلاوه ضخامت آن تنها 7.36 میلی متر است و ظاهری بسیار عالی و احساسی در دست دارد. با وجود این اندازه باریک، iQoo موفق شده است یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد. همچنین بدنه دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

نکته برجسته دیگر پردازنده است. iQoo Z7 Pro 5G دارای پردازنده MediaTek Dimensity 7200 SoC است که بر اساس فرآیند ساخت 4 نانومتری ساخته شده است و باید بسیار کارآمد باشد. iQoo ادعا می کند که Z7 Pro 5G می تواند به امتیاز AnTuTu (v10) بیش از 700K دست یابد. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4X است و در دو پیکربندی ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود که هر دو از استاندارد UFS 2.2 پیروی می کنند.

iQoo Z7 Pro 5G دارای صفحه نمایش AMOLED با لبه خمیده

نمایشگر نیز حس برتری دارد. iQoo Z7 Pro 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، لبه های خمیده در دو طرف و حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است. همچنین ادعا می شود که نمایشگر دارای نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز و نرخ تقویت شده تا 1200 هرتز است. همچنین دارای نرخ رفرش 120 هرتز است. در مورد محافظت در برابر خراش، صفحه نمایش همچنین دارای شیشه Xensation Up Schott است.

iQoo Z7 Pro 5G سیستم عامل Funtouch 13 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند و برنامه‌های از پیش نصب شده زیادی را دریافت می‌کنید. در مورد دوربین ها، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی است، اما متاسفانه دوربین فوق عریض را از دست می دهد. iQoo تثبیت کننده نوری یا OIS را برای دوربین اصلی ارائه کرده است و سنسور مورد استفاده سامسونگ GW3 است. دوربین سلفی یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

iQoo Z7 Pro 5G دارای صفحه نمایش AMOLED با لبه خمیده است - چیکاو

به طور کلی، اگر طراحی و عملکرد برای شما مهم باشد، iQoo Z7 Pro 5G به طور بالقوه می تواند یک رقیب میان رده مناسب باشد. ما به زودی در بررسی کامل حکم نهایی خود را روی تلفن خواهیم داشت.

امتیاز دهید
منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.