نقد و بررسی کامل OnePlus Ace 2 Pro

ما در این مقاله نقد و بررسی بررسی کامل گوشی OnePlus Ace 2 Pro را به شما عرضه می کنیم. همراه چیکاو باشید.

جعبه گشایی

داخل جعبه جدا از موارد اولیه مانند پین کارت، کابل شارژ و دفترچه راهنما، برچسب‌های OnePlus همچنان وجود دارند، و همچنین برچسب‌های محافظ چسب فعال شده با اشعه ماوراء بنفش. بعلاوه قاب سیلیکونی که همراه این گوشی است، کیفیت ساخت عالی است.  این شارژر نه تنها با درگاه Type-C بلکه از 45W PD، QC و BC 1.2 نیز پشتیبانی می کند.

طراحی

حرف زیادی برای طراحی Ace 2 Pro نیست، نه به این دلیل که زشت است بلکه شما می توانید آن را به عنوان یک گوشی OnePlus از راه دور تشخیص دهید، اما هرگز حدس نمی زنید که کدام مدل است. ظاهر آن تقریباً یکسان است و تقریباً شبیه به مدل های قبلی است.

قاب پلاستیکی آن را سبک تر نمی کند و ضخامت آن تقریباً 9 میلی متر است. و این بار، دکمه های صدا و نوار لغزنده هشدار جای خود را عوض کرده اند، بنابراین کاربرانی که به گوشی های OnePlus عادت کرده اند ممکن است به زودی نتوانند به آن عادت کنند. در حالی که هیچ شگفتی در طراحی وجود ندارد، خبر خوب این است که تجربه روزانه بهبود یافته است. تشخیص اثر انگشت به سمت بالا منتقل شده است که یک ارتقاء بزرگ برای یک گوشی 6.7 اینچی است.

همچنین بزرگترین موتور ارتعاشی اندروید در این گوشی وجود دارد که بسیار نزدیک به حس آیفون است. یک خبر بد نیز وجود دارد، و آن USB 2.0 است. اگر نسخه ذخیره سازی 1 ترابایتی را خریداری کرده باشید و از انتقال USB زیاد استفاده کنید، متوجه خواهید شد که USB 2.0 چه دردسرساز می تواند باشد.

نمایش دادن

صفحه نمایش Ace 2 Pro متعلق به BOE است و آخرین پنل Q9+ آنهاست. وضوح تصویر 1240P است که کمی واضح تر از صفحه نمایش FHD+ خواهد بود. همچنین از کاهش نور PWM با فرکانس بالا پشتیبانی می کند و به نظر می رسد صفحه نمایش بهتری باشد.

یکی دیگر از ویژگی های اینجا این است که گوشی حتی زمانی که آب روی صفحه نمایش وجود دارد قابل اجرا است. اما فکر نکنید که از IP68 پشتیبانی می کند، وان پلاس این را نگفته است. اگر تلفن در آب شکست، همچنان باید از جیب خود پول پرداخت کنید.

عملکرد و بازی

همانطور که همه می دانید دلیل اصلی گرانی Ace 2 Pro نسبت به K60 Ultra همین پردازنده است. اسنپدراگون 8 نسل 2 همچنان قوی ترین پردازنده برای اندروید است، بنابراین Ace 2 Pro آن را برای دریافت قوی ترین عملکرد نیز انتخاب کرد. هیچ ناهنجاری در هیچ یک از امتیازات بنچمارک وجود ندارد. عملکرد تست استرس متوسط ​​است و همچنان از گرمای بیش از حد و داون کلاک رنج می برد.

در مقایسه با Xiaomi 13 که تجربه بازی بسیار خوبی در سال گذشته داشت، Ace 2 Pro تقریباً یکسان است. اگرچه شیائومی وضوح کمی بالاتری دارد، بنابراین مصرف انرژی نیز کمی بالاتر خواهد بود. در جلسات بازی طولانی مدت، Ace 2 Pro همچنین می تواند نرخ فریم را در حدود 50 فریم بر ثانیه حفظ کند که همچنان تجربه بازی روانی را ارائه می دهد.

Ace 2 Pro هنوز دارای تقویت کننده فریم است، به این معنی که می توانید با درون یابی فریم، نرخ فریم بازی را تا 120 افزایش دهید. البته، تأخیر را نیز افزایش می‌دهد و همیشه در مورد بازی‌هایی که بازی می‌کنید صدق نمی‌کند. همچنین اگر گوشی شما خیلی داغ شد، نمی‌توانید این ویژگی را روشن کنید. هیچ پیشرفت قابل توجهی نسبت به گوشی های قبلی OnePlus وجود ندارد، بنابراین من وارد جزئیات نمی شوم.

به طور کلی، تجربه بازی بهتر از چیزی است که انتظار داشتم. من قبلاً OnePlus را به خاطر “Focuses on Performance” که روی جعبه نوشته شده بود مسخره می کردم، اما روی جعبه Ace 2 Pro نیست. پس این بار بالاخره می توانند این را با افتخار بگویند.

دوربین

گوشی‌های میان‌رده‌ای که بر عملکرد تمرکز می‌کنند معمولاً دوربین خیلی قدرتمندی ندارند. دوربین Ace 2 Pro تقریباً مشابه Ace 2 است. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد دوربین بدانید، ویدیوی بررسی Ace 2 ما را ببینید، و من فقط به طور خلاصه در مورد تجربه خود با Ace 2 Pro صحبت خواهم کرد.

دوربین اصلی Ace 2 Pro عملکرد خوبی دارد و من به سختی می توانم نقص غیرقابل قبولی را در آن تشخیص دهم. محدوده دینامیکی عالی است و رنگ ها خیلی روشن نیستند. مشکل اثر شارپینگ سنگین در گوشی های قبلی وان پلاس نیز حل شده است، جزئیات موهای گربه بسیار طبیعی است.

وضوح زوم 2 برابری نیز قابل قبول است، حتی در شب در صحنه های مختلف تاریک نور، مشابه عکس های روز است که در این قیمت بسیار عالی به حساب می آید. فقط دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی که از نظر وضوح کمی کوتاه است.

در مجموع، گوشی قبلی OnePlus ممکن است عملکرد دوربین خیلی خوبی نداشته باشد، اما از آنجایی که به خانواده OPPO بازگشته است، الگوریتم دوربین به طور قابل توجهی بهبود یافته است، بنابراین در بیشتر مواقع می‌توانید با Ace 2 pro عکس مناسبی بگیرید.

باتری و شارژ

قدرت شارژ Ace 2 Pro نیز از 100 وات به 150 وات ارتقا یافته است، کمتر از 20 دقیقه برای شارژ کامل حتی تا به حال به طرز تکان دهنده ای سریع است. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت است. عمر باتری بسیار خوب است، تقریباً به اندازه یک گوشی معمولی 8 نسل 2 است، بنابراین معمولاً فقط یک بار در روز شارژ می شود.

جمع بندی

Ace 2 Pro در واقع در همه جنبه ها عملکرد خوبی دارد، تنها شکایت من این است که در ابن دستگاه دوربین تله فوتو وجود ندارد و دوربین فوق عریض ضعیف است. اما این مهم نیست زیرا تمرکز اصلی همچنان روی عملکرد و قیمت بسیار خوب است.
3/5 - (2 امتیاز)
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.