چگونه در بله استیکر بسازیم؟

استفاده از استیکرها به عنوان ابزاری برای اعلام احساسات و انتقال پیام‌های خنده دار یا تعبیر از واژگان بی‌کلام بسیار معمول است. بله، پیام‌رسان محبوب ایرانی، به شما این امکان را می‌دهد تا خودتان استیکرهای شخصی‌تان را بسازید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد چگونه استیکر در بله بسازید. با ما همراه باشید تا به آموزش ساخت استیکر در بله پی ببریم. همراه چیکاو باشید.

آموزش ساخت استیکر در بله

۱. ورود به بازو (بات، ربات)

اولین گام برای ساخت استیکر در بله، ورود به بازوی استیکرساز بله است. بله به شما راه‌های متنوعی برای ورود به بازو ارائه داده است:

۱. نشانی مستقیم اینترنتی: با ورود به لینک مستقیم استیکرساز بله، به صورت مستقیم به محیط ساخت استیکر وارد می‌شوید.

۲. استفاده از شناسه @stickerbot در پیام رسان: اگر نمی‌دانید چگونه از طریق شناسه وارد محیط ربات شوید، از طریق این شناسه می‌توانید به راحتی به بخش ساخت استیکر در بله دسترسی پیدا کنید.

۳. دسترسی از طریق ویترین بله، بخش بازوهای کاربردی: این بخش به شما امکان می‌دهد با استفاده از ویترین بله به بازوهای مختلف دسترسی پیدا کنید و به استیکرساز وارد شوید.

۲. انتخاب دستور

پس از ورود به بازوی استیکرساز بله، دستورهای مختلفی برای کمک به شما نمایش داده می‌شود. اگر برای اولین بار از این بازو استفاده می‌کنید و قصد ساخت استیکرهای خود را دارید، دستور “ساخت بسته استیکر جدید” را انتخاب کنید. این دستور اصلی‌ترین گام برای ساخت استیکر در بله است.

۳. انتخاب نام بسته

در این مرحله، می‌توانید نام موردنظر خود را برای بسته استیکری که قصد ساخت آن را دارید، انتخاب کنید. از تمام حروف و نویسه‌های صفحه‌کلید خود استفاده کنید و به دلخواه نام بسته خود را تعیین کنید. برای ساخت استیکر در بله و نام‌گذاری بسته، هیچ محدودیتی در زبان ندارید.

۴. افزودن استیکر جدید

پس از تعیین نام بسته، بسته‌ی شما با موفقیت ساخته می‌شود. حالا می‌توانید استیکرهای جدید را به این بسته اضافه کنید. برای این کار، گزینه “افزودن استیکر به بسته” را انتخاب کنید و سپس نام بسته‌ی موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر قبلاً بسته‌ی دیگری را ساخته‌اید، می‌توانید استیکر جدید خود را در آن بسته قرار دهید.

۵. انتخاب ایموجی

حالا نوبت به انتخاب ایموجی موردنظر می‌رسد. این ایموجی برای نشان دادن احساس یا موضوع استیکر شما استفاده می‌شود. هر استیکر حداقل یک ایموجی متناظر دارد که تعیین می‌کند کاربران با انتخاب آن ایموجی به استیکر شما دسترسی پیدا کنند.

۶. ارسال تصویر

در این مرحله، تصویر موردنظر خود را به عنوان استیکر ثبت کنید. فرمت تصویر می‌تواند jpg یا png باشد، هر دو فرمت در بله قابل قبول هستند. حداکثر ابعاد تصویر استیکر ۵۱۲ پیکسل است، از این رو تصویر را با ابعاد استاندارد طراحی کنید.

کانال استیکرهای بله

همچنین، بله کانالی برای پیشنهاد استیکرها دارد. در این کانال تعداد زیادی استیکر جذاب و دیدنی قرار داده شده که می‌توانید با کلیک بر روی آنها، بسته‌های کامل استیکر را در گوشی خود ذخیره کنید.

اکنون که آموزش ساخت استیکر در بله را یاد گرفتید، می‌توانید به خلاقیت‌تان پی ببرید و استیکرهای منحصربه‌فرد خود را بسازید و از آنها در گفتگوهای خود لذت ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.