نحوه دیدن اعضای کانال تلگرام و هر آنچه لازم است بدانید!

اگر کسب و کار یا برند شخصی دارید، هیچ چیز بهتر از کانال های تلگرامی برای تبلیغ آن نیست. کانال های تلگرام بهترین راه برای پخش هر گونه پیام مرتبط با کسب و کار یا برند شما برای مخاطبان گسترده تر است. به همین ترتیب، می‌توانید مطالب تبلیغاتی، به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های مهم مرتبط با برند خود را در کانال خود پست کنید.

رشد کانال تلگرام شما به این معنی است که افراد بیشتری در کانال شما مشترک می شوند. هیچ چیز رضایت بخش تر از این نیست که ببینید جامعه شما در حال جوانه زدن و رشد است.

اگر کانال تلگرامی دارید و می‌خواهید با نام و چهره افرادی که شما را دنبال می‌کنند آشنا شوید، می‌توانیم آنها را به شما آموزش دهیم.

بنابراین، چگونه می توانید مشترکین کانال تلگرام خود را ببینید؟ همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

می توانید مشترکین خود یا هر کانال دیگری را در هدر کانال مشاهده کنید. فقط مدیر/مالک کانال می‌تواند با رفتن به کانال و ضربه زدن روی «مشترکین» در زیر «اعضا»، فهرست مشترکین را مشاهده کند. از طرف دیگر، اگر تعداد مشترکین زیادی در تلگرام دارید، می‌توانید یک Userbot برای استخراج اطلاعات مشترکین تلگرام برنامه‌ریزی کنید.

کانال های تلگرام | چگونه آنها را ایجاد کنیم

کانال های تلگرام بهترین ویژگی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ایجاد آگاهی از برند هستند. اگر کسب و کار، برند یا برند شخصی دارید، می‌توانید از کانال تلگرام خود برای ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات و افزایش فروش استفاده کنید. شما می توانید یک کانال تلگرام در مورد هر موضوعی و با هر هدفی ایجاد کنید.

برای ایجاد کانال تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • روی نماد مداد ضربه بزنید.
  • “کانال جدید” را انتخاب کنید.
  • نام و توضیحات را در فضاهای ارائه شده وارد کنید.
  • بین این دو گزینه بر اساس اولویت خود انتخاب کنید: “کانال عمومی” یا “کانال خصوصی.”

برای ارسال دعوت نامه برای پیوستن، مخاطبین را از لیست انتخاب کنید (تا 200) و دکمه علامت را فشار دهید. همچنین می‌توانید پیوند دعوت را برای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های دیگر برای تبلیغ کپی کنید.

نحوه مشاهده مشترکین کانال تلگرام

شما می توانید تعداد مشترکین هر کانالی را مشاهده کنید، حتی اگر مالک آن نباشید. می توانید صفحه اصلی کانال را باز کنید و تعداد مشترکین را در بالای عنوان کانال مشاهده کنید. با این حال، فقط مالک یا سرپرست کانال می‌تواند نام اعضای یا مشترکین کانال را مشاهده کند.

برای مشاهده لیست مشترکین کانال خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به کانال خود بروید.
  • روی نام کانال خود در بالا ضربه بزنید.

  • روی گزینه «مشترکین» در زیر «اعضا» ضربه بزنید.
  • شما می توانید لیست کامل مشترکین کانال خود را به همراه زمان و تاریخ پیوستن آنها به کانال خود در اینجا مشاهده کنید.

توجه داشته باشید:

اطلاعات اعضای اخیراً مشترک شده در بالای صفحه نمایش داده می شود.

روش جایگزین: ربات تلگرام

اگر یک کانال بزرگ با هزاران مشترک دارید، ممکن است لازم باشد از یک ربات کمک بگیرید تا لیست کامل مشترکین را به شما نشان دهد.

بنابراین، از همان ابتدا می‌توانید از “Userbot” برای ردیابی تمامی اطلاعات مربوط به کانال خود استفاده کنید. ربات کاربر می تواند جزئیات کاملی در مورد همه اعضای شما که از روز ایجاد کانال شما به آن پیوسته اند را دریافت کند.

اگر زبان برنامه نویسی را می دانید، می توانید یوزرربات تلگرام را کدنویسی کرده و آن را اجرا کنید تا اطلاعات لازم را استخراج کنید. از طرف دیگر، می توانید شخصی را برای برنامه ریزی و اجرای ربات در کانال خود استخدام کنید.

سوالات متداول

آیا می توان پست های کانال تلگرام یا کل بازدید پیام ها را دید؟

بله، می‌توانید تعداد بازدیدهای هر پست یا پیام کانال تلگرام را در پایین سمت راست زیر نماد چشمی مشاهده کنید. مشترکین حتی می توانند به پست واکنش نشان دهند.

آیا صاحبان کانال تلگرام می توانند ببینند چه کسانی کانال آنها را دیده اند؟

خیر، آنها نمی توانند تعداد افراد یا نام آنها را که کانال های آنها را مشاهده کرده اند ببینند.

آیا اعضای کانال تلگرام همدیگر را می بینند؟

اعضا یا مشترکین کانال تلگرام نمی توانند یکدیگر را ببینند. اعضای گروه می توانند یکدیگر را ببینند و همچنین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

کانال های تلگرام چند عضو می توانند داشته باشند؟

در تلگرام می توانید تعداد نامحدودی مشترک داشته باشید. گروه های تلگرام می توانند حداکثر 200 هزار عضو داشته باشند.

جمع بندی

ویژگی کانال ها در تلگرام آن را از سایر پلتفرم های پیام رسان امروزی متمایزتر می کند. شما می توانید کانال تلگرام خود را ایجاد کنید تا محتوای کسب و کار، برند یا وبلاگ خود را بدون هیچ محدودیتی با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید.

به همین ترتیب، می توانید با باز کردن کانال خود و رفتن به بخش مشترکین، نام مشترکین خود را بررسی کنید. علاوه بر این، می توانید زمان و تاریخ پیوستن هر عضو به کانال خود را مشاهده کنید.

اگر مشترکین بیشتری دارید، می‌توانید از یک Userbot برای استخراج اطلاعات مشترکین کانال خود استفاده کنید.

2.5/5 - (2 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.