استوری تلگرام برای همه کاربران به صورت رایگان در دسترس است

تلگرام بالاخره آپدیت بزرگی را برای اپلیکیشن خود منتشر کرد که یکی از پرتقاضاترین ویژگی‌ها را به همراه داشت: استوری. تلگرام در دهمین سالگرد خود،  چندین ویژگی جدید از جمله Stories، حالت دوربین دوگانه و ویژگی‌های بهبود یافته حفظ حریم خصوصی را به ارمغان آورده است. می‌توانید به‌روزرسانی جدید تلگرام را بلافاصله روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. همراه چیکاو باشید.

تلگرام اعتراف کرده است که استوری بیشترین درخواست را داشته است و اکنون برای همه فعال است.هم اکنون شما می توانید مهمترین لحظات را با دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

استوری تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

تلگرام امکانات بیشتری نسبت به اینستاگرام و واتساپ به استوری اضافه کرده است. می توانید با استفاده از ایموجی یا متن به استوری ها واکنش نشان دهید. همچنین می توانید با استفاده از قابلیت Dual Camera به طور همزمان با استفاده از دوربین های جلو و عقب عکس یا فیلم بگیرید و به Stories اضافه کنید.

شرح‌ها، مکان‌ها و چندین برچسب را می‌توان به استوری اضافه کرد. طول ویدیو را می توان با استفاده از ویرایشگر ویدیو ویرایش کرد و حتی می توانید انقضا و حریم خصوصی را برای استوری های خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، می توانید استوری خود را طوری تنظیم کنید که پس از شش ساعت خود را حذف کند و فقط برای لیست بهترین دوستان شما قابل مشاهده باشد.

گزینه‌های حفظ حریم خصوصی برای Stories عبارتند از همه، مخاطبین من، دوستان نزدیک و مخاطبین انتخاب شده. حتی می‌توانید به افراد اجازه بگیرید یا از گرفتن اسکرین‌شات از استوری‌هایتان منع کنید. حتی می‌توانید استوری‌ها را در پروفایل خود ارسال کنید و آن را شبیه به پروفایل اینستاگرام کنید.

استوری هایی که برجسته می کنید برای همیشه در صفحه نمایه شما ذخیره می شوند. علاوه بر این، ویرایش استوری ها نیز امکان پذیر است، چیزی که در اینستاگرام و واتس اپ در دسترس نیست. می توانید نمایان بودن، متن، استیکرها و سایر عناصر را در استوری در تلگرام تغییر دهید. حتی می‌توانید به آمارهای دقیق درباره استوری‌های خود نگاهی بیندازید، زیرا می‌توانید نماها را مرتب کنید و بررسی کنید چه کسی استوری شما را در چه زمانی مشاهده کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.