اینستاگرام به دنبال تقویت ایمنی کاربر با ویژگی جدید دایرکت است

از آنجایی که نقض داده‌ها و حملات سایبری به طور فزاینده‌ای رایج می‌شوند، اینستاگرام نیز مانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، با عرضه یک ویژگی جدید، موضع خود را در مورد ایمنی کاربر ارتقا می‌دهد. هدف آن جلوگیری از تصاویر و ویدیوهای ناخواسته در پیام های مستقیم (DM) است. این به روز رسانی اندکی پس از مرحله آزمایش اولیه خود رونمایی شد و نشان دهنده تعهد پلتفرم به تجربه کاربر است. همراه چیکاو باشید.

هدف این به روز رسانی جلوگیری از ارسال DM های ناخواسته در برنامه اینستاگرام است

این ویژگی تازه دو تغییر کلیدی را در دایرکت اینستاگرام ایجاد  می کند:

  1. کاربری که قصد دارد برای شخصی که در لیست فالوورهایش نیست، DM بفرستد، اکنون به یک پیام محدود می شود. آنها تنها در صورتی می توانند یک مکالمه گسترده داشته باشند که گیرنده درخواست چت را بپذیرد. این امر باعث کاهش ارسال هرزنامه به خصوص برای حساب های بزرگتر می شود.
  2. در ابتدا، درخواست های DM فقط می توانند مبتنی بر متن باشند. پیام‌های چندرسانه‌ای، مانند تصاویر، ویدیوها یا یادداشت‌های صوتی، فقط پس از پذیرش درخواست چت مجاز به ارسال خواهند بود.

این تغییرات در درجه اول با ناراحتی ناشی از پیام‌ها و رسانه‌های ناخواسته مقابله می‌کند، به‌ویژه برای زنانی که اغلب هدف محتوای صریح و بدون درخواست هستند. سیندی ساوتورث، رئیس ایمنی زنان متا، بر هدف این شرکت تأکید کرد: «هدف اصلی ما این است که اطمینان حاصل کنیم کاربران هنگام دسترسی به صندوق ورودی خود، احساس امنیت و قدرت می‌کنند. بازخورد جامعه ما در شکل‌دهی این ویژگی مؤثر بوده و ماموریت ما برای تقویت ایمنی در اینستاگرام را تقویت می‌کند.»

مکمل این به‌روزرسانی، شبکه‌های ایمنی موجود اینستاگرام هستند که در حال ارتقا می باشند. ویژگی «کلمات پنهان» دایرکت های بالقوه توهین آمیز را از هم جدا می کند و تضمین می کند که کاربران از محتوای توهین آمیز چشم پوشی نمی کنند.

ابزار “Limits” به عنوان سپری در برابر افزایش ناگهانی تعاملات ناخواسته عمل می کند. علاوه بر این، گزینه «محدود کردن» به کاربران روشی محتاطانه برای نظارت بر آزاردهنده‌های احتمالی می‌دهد. فعال کردن این گزینه تضمین می کند که نظرات کاربر محدود شده از دید عموم پنهان می ماند، در حالی که DM آنها به بخش درخواست منتقل می شوند. در نهایت، کاربران همچنین می‌توانند از ویژگی مسدود کردن استفاده کنند، که حتی با فعال کردن مسدود کردن سایر حساب‌های مرتبط کاربر پرچم‌دار، یک لایه امنیتی اضافی را فراهم می‌کند. امیدواریم این تغییرات جدید در دراز مدت به بهبود پلتفرم کمک کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.