سامسونگ در حال عرضه به‌روزرسانی جدید گلکسی A21 است که از کانادا شروع می‌شود

چند ماهی می‌گذرد که سامسونگ آخرین بروزرسانی برای گلکسی A21 را ارائه داده، اما نهایتاً یک نسخه جدید نرم‌افزاری منتشر شده است. این بروزرسانی پچ امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را به همراه دارد و برای گلکسی A21 در کانادا در دسترس می باشد. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ بروزرسانی ژوئیه ۲۰۲۳ را برای گلکسی A21 با شماره مدل SM-A215W منتشر می‌کند. این بروزرسانی برای گلکسی A21 از تعدادی از اپراتورهای شبکه، از جمله Bell، Telus، Fido، Koodo، Virgin، Rogers، Videotron، SaskTel و سایرین در دسترس است.

این بروزرسانی تغییراتی در رابط کاربری One UI برای گلکسی A21 به همراه ندارد. همانطور که نسخه نرم‌افزاری A215WVLS7CWG2 نشان می‌دهد، تنها شامل پچ امنیتی جدیدتر، به عبارت دیگر، پچ امنیتی ماه ژوئیه ۲۰۲۳ است که سامسونگ در ماه گذشته جزئیات آن را ارائه کرده است.

به روز رسانی جدید مدت زیادی است که از راه رسیده است!

پچ امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳، 90 آسیب امنیتی را تصحیح می‌کند، از جمله 52 آسیب مربوط به نرم‌افزارهای گوگل است. اما همانطور که معمول است، هر مشکل امنیتی که توسط بروزرسانی امنیتی ماهانه آدرس داده می‌شود، تنها مربوط به گلکسی A21 نیست. این یک پچ عمومی است که مشکلات برای تعداد زیادی از تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی را برطرف می‌کند.

سامسونگ به زودی باید شروع به ارائه پچ امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ برای گلکسی A21 در بازارهای دیگر نماید، اما زمان نشان خواهد داد که این اتفاق می‌افتد. در حال حاضر، کاربران گلکسی A21 در کانادا باید قادر باشند که بروزرسانی جدید را از باز کردن برنامه تنظیمات روی تلفن‌هایشان و مراجعه به بخش “بروزرسانی نرم‌افزاری” “دانلود و نصب” نمایند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.