Galaxy S23 FE به دوربین جلویی درجه یک دستگاه های پرچمدار مجهر است

گلکسی اس S23 FE یک گوشی است که کمی دیر به بازار عرضه می‌شود، به دلیل اینکه سامسونگ در سال گذشته یک دستگاه Fan Edition را لغو کرد،  گلکسی S21 FE نیز به تأخیر افتاده بود و در نهایت در سال ۲۰۲۲ به جای ۲۰۲۱ عرضه شد. همراه چیکاو باشید.

اما بسیاری از طرفداران سامسونگ با شوق و هیجان منتظر گوشی گلکسی اس S23 FE هستند، زیرا خانواده Fan Edition شما را با مشخصات برتر مانند یک گوشی اصلی با قیمت مناسب تر نسبت به گوشی‌های گلکسی S غیر-FE سامسونگ همراه می‌کند و انتظار می‌رود گلکسی اس S23 FE نیز ارزش مشابهی را ارائه دهد.

قبلاً شنیده‌ایم که یکی از ارتقاهایی که گلکسی اس S23 FE برای علاقه‌مندان به عکاسی به ارمغان می‌آورد، دوربین اصلی پشتی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی است که در گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی +S22 سال گذشته به نمایش گذاشته شد. و دوستان ما در GalaxyClub اکنون فهمیده‌اند که گلکسی اس S23 FE همچنین دوربین جلویی ارتقا‌یافته‌ای خواهد داشت.

خداحافظ 32 مگاپیکسل، سلام 10 مگاپیکسل

براساس گزارش‌ها، گوشی گلکسی اس S23 FE، به جای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی که سامسونگ در گلکسی S20 FE و گلکسی S21 FE استفاده کرده بود، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. همان‌طور که معمول است، کاهش تعداد مگاپیکسل‌ها به معنای کیفیت پایین‌تر تصاویر نیست، زیرا دوربین ۱۰ مگاپیکسلی گلکسی اس S23 FE یکی از دوربین‌های پرچمداری است که سامسونگ در مدل‌های پایه و پلاس خانواده‌های گلکسی S20 و S21  استفاده کرده است و ویژگی‌هایی از قبیل فوکوس خودکار Dual Pixel برای فوکوس سریع و دقیق در تمام شرایط نوری را دارا خواهد بود.

برای عکاسی زوم، حسگر تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی گلکسی S20 FE و گلکسی S21 FE به گلکسی اس S23 FE منتقل می‌شود، بنابراین می‌توانیم انتظار کیفیت مشابهی از تصاویر داشته باشیم.

در واقع، هر چند گوشی Galaxy S23 FE نام دارد، اما حسگرهای دوربین آن با تلفن‌های Galaxy S22 و Galaxy S21 همخوانی خواهند داشت. همین موضوع برای برخی از مشخصات دیگر نیز صدق خواهد کرد – به عنوان مثال، گلکسی S23 FE از تراشه‌های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 خانواده S22 بجای Snapdragon 8 Gen 2 که در سری گلکسی S23 استفاده می‌شود، بهره خواهد برد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.