بررسی Redmi 12 5G: انتخابی با قیمت مناسب از فناوری 5G 

ردمی 5G 12 به طور رسمی در هند رونمایی شده است. این گوشی هوشمند 5G جدید از شیائومی برای نخستین بار در سطح جهانی در هند عرضه می‌شود و در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G این شرکت است که با قیمتی مبتدی از 10,999 روپیه ارائه می‌شود. این دستگاه ویژگی‌های برتری همچون پشتیبانی از پنل شیشه‌ای، چیپست جدید اسنپدراگون و سایر ویژگی‌های جذاب دیگری را به ارمغان می‌آورد. آیا ردمی 12 5G واقعاً محصولی مطلوب است؟ هرچند که ما در حال کار بر روی بررسی کامل این گوشی هستیم، اما در اینجا اولین انطباعات ما از این گوشی را برای شما آورده‌ایم. همراه چیکاو باشید.

جعبه گشایی ( آنباکسینگ)

ردمی 12 5G همراه با تمامی لوازم جانبی ضروری مانند سینی سیم‌کارت، کاور شفاف و برخی اسناد ارائه می‌شود. جعبه همچنین شامل یک شارژر سریع 22.5 وات و یک کابل USB از نوع Type-A به Type-C است.

طراحی

به سمت بخش بعدی حرکت کنیم، ردمی 12 5G در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی کلاسیک و آبی پاستلی موجود است.

ردمی 12 5G به دلیل باتری بزرگ و طراحی پشتی از جنس شیشه، حس تا حدی سنگینی را به ارمغان می‌آورد. شیائومی توانسته است وزن آن را زیر 200 گرم نگه‌دارد در حالی‌که ضخامت آن 8.17 میلی‌متر است. برای ارائه محافظت اضافی در برابر سقوط و خط‌خوردگی‌ها، ردمی 12 5G یک لایه از شیشه کورنینگ گوریلا روی پشت دارد.

نمایشگر

ردمی 12 5G از صفحه نمایش 6.79 اینچی IPS LCD با کیفیت +Full-HD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. ادعا شده‌ است که این صفحه نمایش با روشنایی بالای 450 نیت می‌تواند محتواها را در داخل فضاهای بسته به خوبی نمایش دهد.

مشخصات و نرم افزار

زیر کلاهک این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 4 Gen 2 استفاده شده است. نسخه پایه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با قیمت 10,999 روپیه عرضه می‌شود. نسخه با 6 گیگابایت رم با قیمت 12,499 روپیه و نسخه انتهایی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 14,999 روپیه موجود است. این گوشی همچنین دارای باتری 5,000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات است.

دوربین

ردمی 12 5G دارای یک ستاپ دوربین دوگانه در پشت با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین جلو با رزولوشن 8 مگاپیکسلی در داخل برش هول پانچ مرکزی صفحه نمایش است. برای افزایش سرگرمی تجربه عکاسی، شیائومی برخی از فیلترها را اضافه کرده است که بر اساس تجربیات خود از همکاری با Leica به وجود آمده‌اند.

امتیاز دهید
منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.