Realme 11 4G و Realme 11 5G معرفی شدند

سری ریلمی 11 در ابتدای امسال با سه ورودی عبارتند از: ریلمی 11، ریلمی 11 پرو و ریلمی 11 پرو پلاس. همه سه گوشی دارای اتصال 5G هستند و اکنون دو نسخه جدید برای بازار بین‌الملل معرفی شده‌اند؛ ریلمی 11 5G که در تایوان معرفی شد و ریلمی 11 4G که به نمایش در ویتنام می‌آید. همراه چیکاو باشید.

همانطور که نامشان نشان می‌دهد، نسخه ۵G دارای اتصال ۵G با استفاده از چیپست Dimensity 6100+ است و همچنین اولین گوشی با این چیپست است که معرفی می‌شود. ریلمی ۱۱ ۴G با چیپست Helio G99 تجهیز شده است.

ریلمی ۱۱ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. مدل ۴G دارای صفحه نمایش کوچکتری با قطر ۶.۴ اینچ و از فناوری AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است. هر دو دستگاه دارای دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی هستند و مدل ۵G با یک چاکوت درون صفحه وسط و مدل ۴G با ماژول خود در گوشه چپ برخوردار است.

دوربین‌های پشتی نیز با هم تفاوت دارند؛ ریلمی ۱۱ ۵G دارای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM6 همراه با یک سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی عمق است. ریلمی ۱۱ ۴G دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تک‌رنگ است. هر دو گوشی دارای رابط کاربری ریلمی ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۳ هستند و دارای باتری‌های ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سوپرفست ۶۷ وات SuperVOOC هستند.

ریلمی ۱۱ ۴G در رنگ‌های سیاه و طلایی عرضه می‌شود. قیمت آن برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت از ۷,۳۹۰,۰۰۰ ویتنامی دانگ (معادل ۳۱۲ دلار آمریکا) شروع می‌شود و تا نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۷,۹۹۰,۰۰۰ ویتنامی دانگ (معادل ۳۳۷ دلار آمریکا) موجود است.

ریلمی ۱۱ ۵G نیز در رنگ‌های سیاه و طلایی در دسترس است و برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۸,۹۹۰ دلار تایوانی (معادل ۲۸۶ دلار آمریکا) در دسترس می‌باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.