شرکت اوپو همراه با توقف فروش گوشی‌های هوشمند از فرانسه خارج می‌شود

برای OPPO در بازار اروپا، سفری پر از نوسانات بوده است. در ماه مه گزارش‌ها منتشر شده بود که OPPO و شرکت همخوانش OnePlus ممکن است از فرانسه خارج شوند، و به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده است زیرا OPPO از فرانسه خارج شده است. دلیل این اقدام، قطع فروش توسط توزیع‌کننده اصلی OPPO در این منطقه، شرکت یانگ تکنولوژی، نقل‌قول شده است. همراه چیکاو باشید.

این امر جالب است زیرا این شرکت چینی تازه‌ترین پرونده‌های دعاوی برنده‌شده مربوط به حقوق مالکیت صنعتی علیه نوکیا را به دست آورده است که بیش از دو سال طول کشیده بود. احتمالاً OPPO نمی‌خواهد هیچ ریسکی را بپذیرد و به صورت احتیاطی از بازار فرانسه خارج می‌شود. با این حال، این شرکت اعلام کرده است که خدمات پس از فروش را برای مشتریان فعلی OPPO همچنان ارائه خواهد داد.

اخیراً، اوپو  وب‌سایت آلمانی خود را بسته و با خروج از فرانسه، ممکن است به آهستگی از بازار اروپایی خارج شود. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده است که تا زمانی که یک توزیع‌کننده جدید در کشور پیدا نکند، به فرانسه بازنخواهد گشت.
OPPOممکن است از فرانسه خارج شود زیرا، با وجود برنده‌شدن در دعوای حقوق مالکیت صنعتی علیه نوکیا، نمی‌خواهد با هیچ نوع دادگاهی دیگر در این منطقه سر و کار داشته باشد. به گفته‌های منبع Frandroid، OPPO تضمین کرده است که خدمات مشتری به عهده خودش خواهد بود، بنابراین تمام کاربران می‌توانند به استفاده از محصولات اوپو ادامه دهند، به خدمات پس از فروش دسترسی داشته باشند و به بروزرسانی‌های آینده سیستم‌عامل دست پیدا کنند و … .

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.