واتساپ در آخرین به روز رسانی بتا حریم خصوصی کاربر را با ابزارهای ایمنی تقویت می کند

واتساپ که متعلق به متا (قبل از اسم‌گذاری جدید) است، ارائه بسیاری از ویژگی‌های جدید را آغاز کرده و این نشان از تغییر در وضعیت قبلی آن است که به‌روزرسانی‌ها کمی پراکنده بودند. در گذشته، این اپلیکیشن تفاوت‌های قابل توجهی بین پلتفرم‌های iOS و اندروید داشت. اما تغییرات اخیر با هدف ارائه تجربه‌ی کاربری یکپارچه و آسان برای هر دو سیستم‌عامل، در حال فعالیت است. همراه چیکاو باشید.

تقویت امنیت: ویژگی‌های جدید برای مدیریت مخاطبان ناشناخته

آخرین به‌روزرسانی واتس‌اَپ (نسخه 2.23.16.6) دو ویژگی ایمنی مهم را شامل می‌شود. ابتدا، کاربران با دریافت پیام‌ها از شماره‌های ناشناخته، با یک صفحه ایمنی اختصاصی مواجه می‌شوند که گزینه‌هایی برای مسدود کردن تماس یا گزارش آن به تیم نظارتی واتس‌اَپ را ارائه می‌دهد. این صفحه ایمنی همچنین راهنمایی‌های مفیدی را برای اطمینان از ایمنی چت، مانند تأیید اطلاعات پروفایل، فراهم می‌کند.

به‌روزرسانی‌های اخیر واتساپ نه تنها بر امنیت کاربران تمرکز داشته‌اند بلکه بر بهبود تجربه کاربری نیز. یکی از به‌روزرسانی‌های قابل ذکر، تغییراتی بود که بر اساس رهنمودهای طراحی متریال ۳ ارائه شده بود و هدف آن ارائه یک رابط کاربری مدرن‌تر و جذاب‌تر از نظر ظاهری برای کاربران بود.

واتساپ همچنین در حال کار بر روی ویژگی‌های دیگری است، زیرا به‌تازگی ویژگی پیام‌رسانی تصویری معرفی کرده‌اند که شبیه به پیام‌رسانی صوتی عمل می‌کند و همچنین پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند Wear OS را اضافه کرده‌اند. به‌روزرسانی بتا قبلی همچنین شامل ویژگی ایجاد گروه با صرفه‌جویی در زمان و ویژگی نمایه متحرک برای افزایش شخصی‌سازی می‌باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.