سامسونگ انتظار دارد امسال فروش گوشی های تاشو خود را 50 درصد افزایش دهد

سامسونگ در بازار تلفن‌های هوشمند تاشو مزیت نخستین حرکت دارد و این شرکت قصد دارد از این مزیت حداکثر استفاده را به عمل آورد. پس از معرفی مدل‌های جدید گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 در اوایل این هفته، شرکت اعلام کرده است که انتظار دارد تعداد فروش این واحدها 5۰ درصد بیشتر از سال گذشته باشد. همراه چیکاو باشید.

این شرکت کره‌ای به افزایش محبوبیت تلفن‌های تاشو خود حساب می‌کند تا به دستاورد قابل توجهی برسد. به ویژه، اعتماد دارد که گلکسی زد فلیپ 5 قادر به ایجاد تقاضای اضافی است که به دستیابی به این هدف کمک می‌کند.

سامسونگ 75 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در اختیار خواهد داشت

TM Roh، رئیس بخش موبایل سامسونگ، در یک کنفرانس خبری در سئول اعلام کرد که فروش تلفن‌های هوشمند تاشو سامسونگ در سال گذشته نزدیک به ۱۰ میلیون واحد بوده است. ۶۰ درصد از این فروش به‌دلیل گلکسی زد فلیپ ۴ بوده که باقی فروش به گلکسی زد فولد ۴ مربوط می‌شود.

بر اساس برآورد‌های شرکت‌های تجزیه و تحلیل بازاریابی IDC و TrendForce، انتظار می‌رود حجم کل بازار تلفن‌های هوشمند تاشو در امسال بیش از ۲۰ میلیون واحد برسد. بر اساس این پیش‌بینی‌ها، سامسونگ هدف فروش گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را روی 15 میلیون واحد تنظیم کرده است. اگر این ارقام دقیق ثابت شوند، این موضوع باعث می‌شود که سامسونگ با سهم بازار 75 درصدی طاقت‌فرسایی در دسته‌بندی تلفن‌های تاشو داشته باشد.

Roh انتظار دارد که گلکسی زد فلیپ 5 سهم بیشتری از فروش امسال را به خود اختصاص دهد، به ویژه در کشور اصلی سامسونگ، کره جنوبی. او همچنین خاطرنشان کرد که تمرکز اصلی سامسونگ بر این است که به محبوبیت گوشی‌های تاشو خود دست یابد. بنابراین، این شرکت بیشتر بر روی جذب افراد به این فاکتور تمرکز خواهد کرد. در نهایت، باید بتواند یک پایگاه مشتری به اندازه کافی بزرگ ایجاد کند تا از این فروش سخت افزاری، حاشیه های بالاتری استخراج کند.

آخرین تلفن‌های تاشو این شرکت، گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 در حال حاضر برای پیش‌فروش در سایت سامسونگ (Samsung.com) در دسترس هستند. این دستگاه‌ها در تاریخ ۱۱ اوت (۲۰ مرداد) به فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.