سامسونگ، ضبط ویدیوی 8K با نرخ بیت بالا را در Galaxy S23 Ultra غیرفعال می‌کند

سامسونگ با مجموعه گلکسی اس ۲۳ در امسال بازگشتی بسیار خوب داشت و طراحی عالی، دوربین‌های خوب، عملکرد پایدار و عمر باتری طولانی را ارائه کرد. این شرکت به بخش‌های مختلف، از جمله کیفیت ضبط ویدیوهای 8K، بهبود‌های کوچک اما معناداری اعمال کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت درباره یکی از ویژگی‌های مرتبط با ویدیوهای 8K به عقب گام برداشته است. همراه چیکاو باشید.

طبق چندین گزارش، سامسونگ قابلیت “ویدیوهای بیت‌ریت بالا” (High Bitrate Videos) را در حالت ضبط ویدیوهای 8K غیرفعال کرده است. چندین کاربر گلکسی اس ۲۳ الترا گزارش داده‌اند که این ویژگی در زمان عرضه دستگاه موجود بود، اما پس از نصب به‌روزرسانی امنیتی ژوئن ۲۰۲۳ ناپدید شده است. در حال حاضر، گزینه “ویدیوهای بیت‌ریت بالا” در بخش تنظیمات اپلیکیشن دوربین غیرقابل استفاده (خاکستری شده) است و می‌توان آن را در بخش تنظیمات پیشرفته ویدیوها پیدا کرد.

در حال حاضر، هیچ اطلاع‌رسانی رسمی از سامسونگ درباره دلیل غیرفعال‌سازی این ویژگی و اینکه آیا قصد دارد آن را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده به‌بازگرداند گزارش نشده است. این موضوع باعث ناراحتی کاربرانی می‌شود که گلکسی اس ۲۳ الترا را خریداری کرده‌اند و انتظار داشته‌اند که با توانایی ضبط ویدیوهای 8K بهتر با بیت‌ریت بالاتری برخوردار باشند.

در حال حاضر، هیچ ارتباطی از سوی سامسونگ درباره دلیل غیرفعال‌سازی این ویژگی و یا اینکه آیا قصد دارد آن را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده به‌بازگرداند، صورت نگرفته است. و این امر می‌تواند باعث ناراحتی کاربرانی شود که گلکسی اس ۲۳ الترا را خریداری کرده‌اند و با در نظر گرفتن توانایی ضبط ویدیوهای 8K بهتر با بیت‌ریت بالاتری، این دستگاه را انتخاب نموده‌اند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.