سامسونگ تقریباً آماده انتشار به‌روزرسانی One UI 6.0 Beta برای Galaxy S23 است

سامسونگ قصد داشت در هفته سوم جولای، به‌روزرسانی One UI 6.0 Beta مبتنی بر اندروید 14 را برای سری گلکسی S23 منتشر کند. با این حال، این شرکت این برنامه را به تعویق انداخته است. با این حال، به نظر می رسد که حداقل در برخی کشورها، این به روز رسانی زودتر از دیرتر ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

شرکت کره‌ای بخش‌های انجمن رسمی را برای برنامه بتای One UI 6.0 برای گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا ایجاد کرده است. این بخش انجمن جدید در حال حاضر خالی است، اما در انجمن‌های رسمی شرکت در هند و ایالات متحده آمریکا در دسترس است. احتمالاً این بدان معناست که سامسونگ تقریباً آماده است برای شروع برنامه بتای One UI 6.0 برای سری گلکسی اس ۲۳.

Galaxy S23 می تواند به زودی به روز رسانی One UI 6.0 Beta را در هند و ایالات متحده دریافت کند

همانطور که همیشه انتظار داریم، به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 بر پایه اندروید 14 در هند، آلمان، لهستان، کره جنوبی، انگلستان و ایالات متحده آمریکا در دسترس باشد. چند روز پس از عرضه به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 برای سری گلکسی اس ۲۳، سامسونگ ممکن است این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های دیگری با کیفیت بالا، از جمله گلکسی اس ۲۲، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فولد ۵ عرضه کند.

هنوز هیچ چیز مشخصی درباره One UI 6.0 مشخص نیست، اما ما انتظار داریم که همه ویژگی‌های اصلی Android 14 بخشی از به‌روزرسانی باشند، از جمله مقیاس‌بندی بهتر فونت، بهبود عملکرد چندوظیفه‌ای (در تبلت‌ها و تلفن‌های تاشو)، حرکت پیش‌بینی‌کننده برگشت، بهبود برگه اشتراک‌گذاری با پشتیبانی از اقدامات سفارشی، بهبودهای بین دستگاهی، و حفظ حریم خصوصی بهتر در دستگاه و ویدیوها برای تصاویر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.