Galaxy S24 Ultra ممکن است دارای دوربین زوم 5 برابری نباشد

سامسونگ اوایل سال جاری گلکسی اس 23 اولترا را با سنسور دوربین جدید 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 عرضه کرد. این سنسور با بالاترین وضوح دوربین در بازار است اما از نظر اندازه سنسور بزرگترین نیست. بنابراین، گاهی اوقات چند مشکل را نشان می دهد، از جمله نویز کمی بالاتر در قسمت های تیره تر یک تصویر. برخی از طرفداران گلکسی امیدوار بودند که سامسونگ به یک سنسور بزرگتر ارتقاء دهد، اما به نظر نمی رسد که تا دو سال آینده این اتفاق بیفتد. همراه چیکاو باشید.

Galaxy S24 Ultra از همان مشخصات دوربین Galaxy S23 Ultra استفاده می کند

بله، شما درست خوانده‌اید. طبق اظهارات Ice Universe، سامسونگ قصد دارد از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 در مدل‌های Galaxy S24 Ultra و Galaxy S25 Ultra استفاده کند. او ادعا می‌کند که سامسونگ قصد ندارد از دوربین تله‌فوتو 3 برابره به دوربین تله‌فوتو 5 برابره در مدل Galaxy S24 Ultra ارتقاء بدهد. قبلاً شایعه شده بود که شرکت کره‌ای ممکن است دوربین تله‌فوتو 3 برابره مدل Galaxy S23 Ultra را با دوربین تله‌فوتو 5 برابره در Galaxy S24 Ultra جایگزین کند. به‌نظر می‌رسد که تنها دوربین تله‌فوتو 10 برابره در مدل Galaxy S24 Ultra ارتقاء خواهد یافت.

حتی در مورد گلکسی S25 الترا هم شایعات حاکی از استفاده از همان سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 برای دوربین اصلی وجود دارد. همانند همیشه، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برای مدت سه سال از همان سنسور دوربین استفاده کند، همانند کاری که با دوربین 108 مگاپیکسلی در گلکسی S20 الترا، گلکسی S21 الترا و گلکسی S22 الترا انجام داده است.

Galaxy S24 Ultra از همان مشخصات دوربین Galaxy S23 Ultra استفاده می کند - چیکاو

حتی اپل نیز می تواند از نظر مشخصات دوربین از سامسونگ پیشی بگیرد

حتی انتظار می‌رود اپل نیز در آیفون 15 پرو مکس از سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی 1/1.14 اینچی سونی استفاده کند. این سنسور جدید گفته شده است که در عملکرد مشابهی با سنسور 1 اینچی سونی IMX989 استفاده شده توسط چندین شرکت چینی، از جمله OPPO، Vivo و Xiaomi، خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، سامسونگ ممکن است نه تنها توسط برندهای چینی بلکه حتی توسط اپل نیز در ارتباط با مشخصات فنی به سرپرستی قرار گیرد. و این برای سامسونگ از نظر اپتیک نیاز به بهبود دارد و چندان مطلوب به نظر نمی‌آید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد مهدوی می گوید

    از لحاظ ظاهری نه سامسونگ و اپل هیچ تفاوتی خاص با نسخه قبلی ندارد ولی سخت افزار و نرم افزار ارتقا پیدا کرده یه تغییر در پشت گوشی می شد که راحت فهمید نسخه جدید هست نه تا دقت کنی متوجه بشی