سامسونگ تأیید می کند که در حال بهبود فناوری صفحه نمایش تاشو برای اپل است

کار کردن سامسونگ بر روی یک پروژه صفحه‌نمایش تاشو برای اپل دیگر شایعه یا حدس نیست. هفته‌ی گذشته در کارگاه مرور SID در سئول، سامسونگ به طور غیرمستقیم تأیید کرد که در حال توسعه صفحه‌نمایش تاشو بزرگ برای اپل است. به نظر می‌رسد که این صفحه متعلق به یک لپتاپ، به عبارت دیگر، مک‌بوک می‌شود. اما قبل از اینکه این محصول اپل اتفاق بیافتد، سامسونگ باید چند مشکل در فناوری صفحه‌نمایش تاشو خود را برطرف کند تا استانداردهای اپل را برآورده کند. همراه چیکاو باشید.

در حاشیه رویداد بررسی SID، یک مسئول سامسونگ گفت که “ضروری است” اپل یک محصول تاشو را به صورت تجاری عرضه کند تا بازار کلی صنعت تاشو موفقیت‌آمیز باشد. مشخص نیست که میزبان به همه دستگاه‌های تاشو، از جمله تلفن‌های هوشمند، اشاره کرده است یا فقط به لپتاپ‌های تاشو. اما با توجه به موضوع کلی ارائه مقدمه، احتمالاً به آخری اشاره داشته است.

همچنین، سامسونگ به صورت رسمی اعلام نکرد که اپل در حال کار بر روی یک مک‌بوک تاشو است، اما به شدت اشاره کرد که حداقل، دارد فناوری صفحه‌نمایش تاشو خود را بهبود می‌دهد تا به استانداردهای اپل برآید و شرکت را به بازار دستگاه‌های تاشو جذب کند.

شرکت فناوری کره‌ای اعلام کرد که بسیاری از تولیدکنندگان لپتاپ علاقه‌مند به ایجاد یک محصول تاشو با “نمایشگر کامل” هستند (از طریق LaptopMag). تمام نشانه‌ها به سمت اپل اشاره دارند که یکی از این سازندگان ارجاع داده شده است و سامسونگ دیسپلی به عنوان یکی از تامین‌کنندگان عمده‌ی اپل همراه با LG Display محسوب می‌شود.

سامسونگ در حال کار بر روی رفع برخی از مشکلات صفحه نمایش تاشو اپل است

گزارش‌ها نشان می‌دهد که دست‌انداز دیسپلی شرکت فناوری کره‌ای از تخصص خود در تولید نمایشگرهای تاشو بهره می‌برد تا فناوری را به استانداردهای اپل ارتقاء دهد. برای رسیدن به این هدف، بهبود نمایشگرهای تاشو، به ویژه در دو زمینه، دید پذیری چینش‌ها و دوام پنل‌ها الزامی است.

سامسونگ در حال کار بر روی رفع برخی از مشکلات صفحه نمایش تاشو اپل است - چیکاو

اسلاید بالا، که در کارگاه بررسی SID ثبت شده است، نشان می‌دهد که نمایشگرهای تاشو سامسونگ ظاهراً انتظارات را از نظر تنش کششی (ترک‌های تا شدنی)، تنش جامع (کمانش هنگام تا شدن) و باریکی و انعطاف‌پذیری (گشتاور تاشو) برآورده می‌کنند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.