سامسونگ و برادران وارنر تریلرهای فیلم 8K را در فروشگاه ها در سراسر جهان عرضه می کنند

بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون جهان، شرکت سامسونگ الکترونیک، با وارنر برادرز پیمان‌های همکاری بسته‌اند تا تریلرهای فیلم‌های 8K از فیلم‌های بسیار مورد انتظار را به تلویزیون‌های Neo QLED 8K خود ارائه دهد. این تریلرها بر روی صفحات نمایشگری Neo QLED 8K در بیش از 65،000 فروشگاه خرده‌فروشی در سراسر جهان نمایش داده خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ می‌گوید که این تریلرهای فیلم با رزولوشن 8K به کاربران کمک می‌کند تا نیاز به صفحات نمایشگری با رزولوشن 8K را درک کنند. سامسونگ و وارنر برادرز همکاری کرده‌اند و در اوایل امسال تریلر فیلم ‘کرید ۳’ را در ۴۵۰ فروشگاه در ایالات متحده و اروپا به نمایش گذاشتند. نتیجه این همکاری این بود که مصرف‌کنندگان بسیار به کیفیت و شور و اشتیاق به این فیلم جذب شدند و نشان داد که بازار مصرف محتوای 8K در حال رشد است.

چلگی کیم، معاون اجرایی کسب‌وکار نمایش تصویری در شرکت سامسونگ الکترونیک، گفت: “همکاری با وارنر برادرز به سامسونگ اجازه می‌دهد تا به مصرف‌کنندگان نشان دهد چگونه تکنولوژی تلویزیون‌های اولتراپریمیوم می‌تواند فیلم‌های مورد علاقه‌شان را به یک سطح کاملاً جدید برساند.”

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.