صفحه‌نمایش کاور موتورولا Razr 40 Ultra در تست‌های دوام موفق است یا ناموفق؟

سری گوشی‌های تاشو Razr از موتورولا به‌نظر می‌آید که از زمان معرفی نسخه اصلی تلفن همراه تاشو در سال 2019، در مقاومت خود تغییراتی کسب کرده است. اما با این حال، گرچه موتورولا هر ساله بهبوداتی را در دستگاه تاشو خود انجام می‌دهد تا با سری گوشی‌های Galaxy Z Flip رقابت کند، اما نسخه جدید و شکوفا Razr 40 Ultra به نظر می‌رسد هنوز نقاط ضعفی دارد که می‌تواند منجر به شکست‌های غیرمنتظره در آزمون‌های مقاومتی شود. همراه چیکاو باشید.

آزمون تنشی JerryRigEverything با حضور گوشی تاشو  Razr 40 Ultra یا Razr+، نقطه ضعف جدیدی در طراحی و مهندسی موتورولا را به نمایش گذاشته است. اگرچه این گوشی جدید تاشو دارای چارچوب آلومینیومی سری ۷۰۰۰، محوره استیل ضد زنگ و محافظت Gorilla Glass Victus برای صفحه پوشش دارد، اما این جزء ظاهراً در معرض خرابی به نحوی بسیار غیرمنتظره قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش کاور Moto Razr 40 Ultra بزرگترین نقطه ضعف آن است

ویدئوی آزمون مقاومت نشان می‌دهد که موتورولا شاید صفحه پوشش گوشی تاشو Razr 40 Ultra را بر روی پایه‌ای ضعیف ساخته باشد. به‌درستی و به معنای واقعی. و سخت است مشخص کرد که آیا موتورولا هرگز اشتباه خود را درک نکرده بود یا امیدوار بود کسی این اشتباه را متوجه نشود.

صفحه پوشش گوشی، که با گوریلا گلس ویکتوس پوشش داده شده است، دارای پشته سازگاری نیست و در اطراف منطقه محور خالی می‌باشد. محور و نمایشگر تاشو موفق به گذر از آزمون انعطاف شدن شدند، اما صفحه پوشش تحت فشار وارد شده فرو رفت. پشت صفحه نمایش هیچ چیز وجود ندارد که باعث شکستن شیشه نشود اگر فشار بیش از حد روی آن اعمال شود.

عجیب است که نمایشگر تاشو عملکرد بهتری نسبت به همان صفحه پوششی داشت که به‌دلیل اندازه بزرگش توجه زیادی از رسانه‌ها به خود جلب کرده بود. اتفاق ناروا است که به نظر می‌آید موتورولا برخی از مسیرهای ساخت کیفیتی را کوتاه زده است، به ویژه اینکه صفحه پوششی تقریباً تنها ارتقاء موتورولا در مقابل سامسونگ و سری گلکسی Z Flip خود است که باید با آن برخورد کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.