Galaxy S20 به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را دریافت می‌کند

سامسونگ آپدیت امنیتی ماه ژوئیه 2023 را برای سری گوشی‌های Galaxy S20 در چند منطقه، از جمله آسیا، اروپا و آمریکای لاتین، منتشر کرده است. همچنین گوشی‌های Galaxy S21، Galaxy S22 و Galaxy S23 در چند هفته گذشته، آخرین آپدیت‌های امنیتی جدید را از سامسونگ دریافت کرده‌اند. همراه چیکاو باشید.

به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 برای سری گلکسی S20 کجا منتشر می‌شود؟

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار برای نسخه‌های LTE گلکسی S20 و گلکسی S20+ با شماره‌های فریمور G98xFXXUHHWF1 و G98xFXXSIHWF7 در آمریکای لاتین عرضه شده است. همچنین نسخه‌های 5G تلفن‌های سری گلکسی S20 نیز با شماره‌فریمور G98xBXXSIHWF7 در آمریکای لاتین به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کنند. در مناطق آسیا و اروپا، نسخه‌های 5G گلکسی S20، گلکسی S20+ و گلکسی S20 Ultra با شماره‌فریمور G98xBXXSIHWF6 ارائه می‌شوند.

همانطور که سامسونگ در بولتن امنیتی خود توضیح داده بود، پچ امنیتی ژوئیه 2023 بیش از 90 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه‌های قبلی نرم‌افزار را برطرف می‌کند. همه تلفن‌های سری گلکسی S20 در حال دریافت به‌روزرسانی‌های جزئی هستند، بنابراین انتظار ویژگی‌ها یا بهبودهای کارایی جدید در آنها نداشته باشید.

اگر شما یک گوشی سری گلکسی S20 در هر یک از کشورها یا مناطق مذکور بالا دارید، می‌توانید هم‌اکنون به دنبال به‌روزرسانی جدید بگردید. برای انجام این کار، به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار در گوشی خود بروید و سپس بر روی دانلود و نصب کلیک کنید. همچنین می‌توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه‌داده فریمور ما دانلود و به‌صورت دستی فلش کنید. برای انجام این کار، به یک کامپیوتر با سیستم‌عامل ویندوز و نرم‌افزار Odin نیاز خواهید داشت.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.