آزمایش One UI 6.0 برای Galaxy A34 و Galaxy A52s ادامه دارد

با پیشروی بیشتر در نیمه دوم سال 2023، کاربران گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی بیشتر و بیشتر در مورد به روز رسانی اندروید 14 و One UI 6.0 هیجان زده می شوند. سامسونگ مشغول آزمایش داخلی One UI 6.0 بر روی برخی از دستگاه های واجد شرایط بوده است و اخیراً به نظر می رسد که این شرکت آماده سازی به روز رسانی را برای دو گوشی هوشمند میان رده گلکسی خود آغاز کرده است. همراه چیکاو باشید.

یک میان‌افزار UI 6.0 برای Galaxy A52s و Galaxy A34 در سرورهای سامسونگ کشف شده است که جدیدترین میان‌افزار در آزمایش به ترتیب دارای شماره ساخت A528BXXU4FWG3 و A346BXXU3BWGB است. چهارمین حرف آخر در شماره ساخت به ما می‌گوید که اینها میان‌افزار One UI 6.0 هستند، زیرا این حرف با هر به‌روزرسانی نسخه اندروید و One UI برای دستگاه‌های Galaxy تغییر می‌کند.

برای مثال، شماره‌های ساخت سیستم‌افزار Android 13 و One UI 5.1 گلکسی A34 دارای یک A در جایگاه چهارم اما آخر هستند و زمانی که دستگاه به‌روزرسانی نسخه Android یا One UI را دریافت کرد، این عدد به B تغییر می‌کند. و برای گلکسی A52s، این حرف از E به F تغییر خواهد کرد (و احتمالاً به G تغییر نخواهد کرد زیرا اندروید 14 آخرین به روز رسانی مهم A52s خواهد بود، مگر اینکه سامسونگ تصمیم بگیرد گوشی های سری گلکسی A52 را در سال آینده به One UI 6.1 به روز کند).

اکنون، ممکن است این سیستم عامل آزمایشی مبتنی بر One UI 5.1.1 باشد، که یک به‌روزرسانی کوچک One UI است که سامسونگ در هفته‌های آینده برای برخی از دستگاه‌ها منتشر خواهد کرد. اما می‌توانیم فرض کنیم که One UI 6.0 باشد زیرا سامسونگ به‌روزرسانی‌های x.x.1 One UI را به‌جای انتشار آن‌ها در هر تلفن و تبلت، منحصراً مختص پرچم‌داران نگه می‌دارد.

در واقع، ما امیدواریم که این One UI 6.0 باشد، زیرا، صادقانه بگویم، One UI 5.1.1 فقط اتلاف وقت و منابع خواهد بود، در حالی که سامسونگ می‌توانست تمرکز خود را بر روی عرضه اندروید 14 و One UI 6.0 کند و آنها را به زودی منتشر کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.